Tomcat 10 Anmeld indhold Skrevet February 16, 2011 Hej Så en reklame fra ASE angående Akasse som var direkte rettet mod pendlere. Troede stadigvæk vi havde et issue omkring overflytning til en dårligere svensk a kasse ved arbejdsløshed? Se vedhæftede billeder: [ATTACH]3934[/ATTACH][ATTACH]3935[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Jeg har også lagt mærke til den. ASE's "tilbud" er for min del dyrere end, den jeg har i dag hos IAK, som koster ~368 kroner om måneden. Men ja, der er vist stadig en issue omkring flytning til försäkringskassan ved arbejdsløshed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Jeg har lige ringet og talt med dem. De tilbyder ikke noget særligt til pendlere. A-kasse reglerne er ens for alle a-kasser som de sagde. Så man vil stadig blive smidt ud af sin danske A-kasse hvis man mister jobbet i Danmark, hvad enten den hedder HK, ASE eller noget andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Det er altid godt med lidt mindre gennemskuelig markedsføring :D Min fagforening i SE - 254 sek plus 90 sek til akasse :-) Det er en nice pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Den er da lige til.....de siger man skal ha' dansk a-kasse hvis man arbejder i .dk og bor i .se Jeg kan ikke se andet.....siger intet om arbejdsløshed og overflytning til svensk a-kasse efterfølgende.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming40 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Hvis I vil sammenligne priser på danske a-kasse, kan I gøre det hér http://www.adir.dk/sw30448.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites