Jette 10 Anmeld indhold Skrevet February 13, 2011 Hej, Vores nyindflyttede venner i Annestad kan ikke få dørklokken til at fungere. Er der en af jer andre beboere, der lige kan forklare mig hvordan man gør? På forhånd mange tak :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2011 Hej, Vores nyindflyttede venner i Annestad kan ikke få dørklokken til at fungere. Er der en af jer andre beboere, der lige kan forklare mig hvordan man gør? På forhånd mange tak :th2: Står en liste ved døren med tal - tast dem og det e der står bagefter og den ringer. Kan selvfølgelig være der er forskel, men sådan virker dem jeg har prøvet. (2 stk) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 14, 2011 Hos os taster man en kode og trykker F bagefter... Men det er ikke en kode der er opgivet nogen steder, kun til beboerne.. Har man trykket forkert trykker man C Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2011 Hej, Vores nyindflyttede venner i Annestad kan ikke få dørklokken til at fungere. Er der en af jer andre beboere, der lige kan forklare mig hvordan man gør? På forhånd mange tak :th2:Det kan jo også være at den bare ikke virker... Hvorfor spørger de ikke bare naboen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2011 Hos os taster man en kode og trykker F bagefter... Men det er ikke en kode der er opgivet nogen steder, kun til beboerne.. Har man trykket forkert trykker man C Der er forskel på om det er dørklokken eller dørlåsen... (sidst nævnte er kun til beboere...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2011 Ja det er jeg godt klar over - derfor jeg skrev koden kun var til beboere.. Ellers er det jo bare at ringe på som alle andre steder, det kan vel ikke være så svært - og som jeg læser det heller ikke det hun spørg om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2011 Ja det er jeg godt klar over - derfor jeg skrev koden kun var til beboere.. Ellers er det jo bare at ringe på som alle andre steder, det kan vel ikke være så svært - og som jeg læser det heller ikke det hun spørg om Misforstod nok hvad du mente så... Der står dørklokke i indlæg 1 - derfor min spec. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Der er forskel på om det er dørklokken eller dørlåsen... (sidst nævnte er kun til beboere...) Det er når man kommer udefra som gæst og ringer på for at komme ind i opgangen - er det så klokke eller kode? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Det er klokke.. Det er der da vist... det kan da ikke være så svært.. Der står alle numrene/navnene og så er der en klokke ud foran, altså en knap.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jette 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Det er klokke.. Det er der da vist... det kan da ikke være så svært.. Der står alle numrene/navnene og så er der en klokke ud foran, altså en knap.. Der sker ikke noget, når man trykker koden og bogstavet ude ved indgangen - troede det var gået op for de kvikke der lyder til at have forstand på det :p OK - går de på el eller batteri? Det kan jo være en fejl i det elektriske eller hvordan en sådan fungerer - derfor spørgsmålet her - til nogen i området som måske havde tjek på det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Hvad er det for en vej? Dem er i skräddarbyn er der ingen problemer med.. Men der skal tages fat i boligselskabet, hvis det ikke virker - selvom i gør som man skal.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites