Jan44 10 Anmeld indhold Skrevet February 11, 2011 Hej, Jeg har en helt gammel Nokia telefon med 3 abonnement så jeg kan ringe i DK og Sverige til lokal taks. Jeg bruger nok 100 kr om måneden eller mindre.. Jeg skal til at være i KBH et par gange om måneden og har kigget på mobilt bredbånd med dongle eller router. Men så kom jeg i tanke om. Kan det være smartere at anskaffe en android eller iphone4 også bare opgradere 3 abonnementet til data? Så køre Tethering fra laptoppen den vej? 1: Hvad så hvis en ringer mens det kører virker det så stadig? 2: Er det stabilt nok, bruger det batteri på no time? 3: Samsung galaxy vs iphone4 batteri og tethering? Nogen der har en ide hvad der er smartest? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Er din bærbar med slot-in til et simkort ? Hvilken nokia tlf har du nu, de fleste understøtter at blive brugt som modem/ tethering når du har installeret nokia pc suite... brugte selv min gamle nokia for 5 år siden eller mere til formålet En del af de nye telefoner kan bruges direkte som et accesspunkt, så du behøver ikke bruge dem via bt eller usb. Hvis du bruger den som accespunkt, så skal du regne med at den løber tør som hvis du har den i brug, dvs. at du kan ikke surfe 24 timer uafbrudt kun på batteri Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Hej, Jeg har en helt gammel Nokia telefon med 3 abonnement så jeg kan ringe i DK og Sverige til lokal taks. Jeg bruger nok 100 kr om måneden eller mindre.. Jeg skal til at være i KBH et par gange om måneden og har kigget på mobilt bredbånd med dongle eller router. Men så kom jeg i tanke om. Kan det være smartere at anskaffe en android eller iphone4 også bare opgradere 3 abonnementet til data? Så køre Tethering fra laptoppen den vej? 1: Hvad så hvis en ringer mens det kører virker det så stadig? 2: Er det stabilt nok, bruger det batteri på no time? 3: Samsung galaxy vs iphone4 batteri og tethering? Nogen der har en ide hvad der er smartest? jeg har iphone så derfor stemmer jeg for det, men køre også mac og ipad = alt passer sammen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan44 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Det er en nokia 6700 classic v13.10 rm 470 Jeg tror nok der er simkort slot i laptoppen. Men så skal jeg have 2 abonnementer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 iPhone understøtter kun Wi-Fi tethering hvis den er jailbreaked, eller hvis du har fået fingrene i en iOS 4.3 beta ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 iPhone understøtter kun Wi-Fi tethering hvis den er jailbreakedDesværre ikke over wifi uden jailbreak, nej - men med kabel og bluetooth. http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Hjaelp_til_mobilen/Mobiltelefoner/Apple/iPhone-4-16GB/#Brug_iPhone_som_modem_ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 iPhone understøtter kun Wi-Fi tethering hvis den er jailbreaked' date=' eller hvis du har fået fingrene i en iOS 4.3 beta ;)[/quote'] tja hvem ved :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jan44 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2011 Ok. Det er nok smartest med en USB dongle eller router. Hvad er det billigeste man kan slippe? Jeg kan se de har lavet begrænsninger på 20 gig om måneden. Virker det Oyster også i Sverige når det er 3s netværk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tomcat 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Ok. Det er nok smartest med en USB dongle eller router. Hvad er det billigeste man kan slippe? Jeg kan se de har lavet begrænsninger på 20 gig om måneden. Virker det Oyster også i Sverige når det er 3s netværk? Du kan ikke få Oyster til lokal takst i sverige. Der skal du op på 3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2011 Personligt ville jeg vælge enten xtra simkort og putte i den bærbare eller bruge den tlf du allerede har via Tethering, det behøver du ikke nogen fancy telefon til end du allerede har...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fgd 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2011 Hej Jeg ringede og bestilte en iphone4 og et modem med abonnemang. Abonnemanget til modemet fik jeg til en 50 om mdr. nu hvor jeg var en loyal 3 kunde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites