Jump to content
Ann

Nogen der kender en sygeplejerske i Sv?

Recommended Posts

Humlen er at jeg skal have et par indsprøjtninger i weekenden, og de er ikke heeeelt små. Og det svier! Jeg er simpelthen for stor en kylling til at gøre det selv. No way. Så jeg kunne virkeligt godt bruge en kyndig hånd, bogstaveligt talt, der kunne bruge 2 minutter på mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg frabeder mig at at blive kaldt en kalkun! Jeg skrev at jeg er en kylling :laugh: Men jo, det er ikke et lille gør-det-selv-diabetes-prik, men en ægte indsprøjtning med en sviende væske, så uanset hvad så er det ganske smertefuldt (for mig :scared:), så det skulle helst være nogen der har prøvet det før. Jeg går ikke bare over og henter naboen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humlen er at jeg skal have et par indsprøjtninger i weekenden' date=' og de er ikke heeeelt små. Og det svier! Jeg er simpelthen for stor en kylling til at gøre det selv. No way. Så jeg kunne virkeligt godt bruge en kyndig hånd, bogstaveligt talt, der kunne bruge 2 minutter på mig.[/quote'] Hvornår skal du have dem? Min kone er læge, kan nok logge hende til at give dig dem, hvis vi kan få det til at passe. Alternativt har jeg sprøjtet flere grise end hun har spist ærter, så vi får nok ordnet det. :) Vi skal have noget familie på besøg lørdag, og har et ærinde søndag....søndag ville være bedst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej RS, Jeg skal have 120 ml fordelt på 2 sprøjter både Lørdag og Søndag. Jeg kan når somhelst både dage hvis enten du eller konen kan finde tid. Det tager kun 2 minutter - når jeg er holdt op med at pive :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej RS' date=' Jeg skal have 120 ml fordelt på 2 sprøjter både Lørdag og Søndag. Jeg kan når somhelst både dage hvis enten du eller konen kan finde tid. Det tager kun 2 minutter - når jeg er holdt op med at pive :)[/quote'] Lørdag kan vi ikke....sorry....håber du finder nogen....ellers kan du vel smutte ind på akutmodtagningen og bede dem om at give dig et par indsprøjtninger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites