Stoney 10 Anmeld indhold Skrevet February 10, 2011 Hej Alle. Jeg arbejder på Bil Magasinet ( www.bilmagasinet.dk ) og vi står og mangler en Nissan GTR til en duel. Er der nogen der kender nogen der kender nogen der ejer et sådan formidabelt stykke køretøj? (jeg har set to forskellige i Malmö området). Ejeren kan selvfølgelig selv komme med... Vi betaler benzin, mad og evt. slidte dæk :) Plus det vil være muligt for ejeren at prøve bilen i sætter GTR'en op imod Hilsen Steen Hansen Bilmagasinet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Hey Stoney Hvilken bil sætter i den op i mod? en 458 Mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Audi RS5 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Ahhh, spændende ser frem til video materiale Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Jeg arbejder på Bil Magasinet ( www.bilmagasinet.dk ) og vi står og mangler en Nissan GTR til en duel. Er der nogen der kender nogen der kender nogen der ejer et sådan formidabelt stykke køretøj? (jeg har set to forskellige i Malmö området). Ejeren kan selvfølgelig selv komme med... Vi betaler benzin, mad og evt. slidte dæk :) Plus det vil være muligt for ejeren at prøve bilen i sætter GTR'en op imod Du må tale lidt med "Malmö Bildepå" - www.malmobildepa.com/?pid=50&id=E023DFE3D88DE5&look=autocarrera Hva siger importøren Nissan Skandinavia i Malmö - www.nissan.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Alternativt søge i motorregisteret, som er offentlig tilgængeligt mod betaling - så vidt jeg kan huske. Så er det vel muligt at finde en Nissan GTR og dens ejer, kontakte personen og høre om han/hun vil deltage :-) Blir en spændende match - Japansk vildskab mod Tysk ingeniørkunst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Nissan selv kan ikke hjælpe. Vi kontakter Malmö Bildepå, tak for respons :o) Ja det bliver en fed duel... Der er en Audi der får det hårdt :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Vi kontakter Malmö Bildepå, tak for respons :o) Selvtak - vi har jo før i "familien" hjulpet med lidt "grejer" he he (BMW M3 E30 vs BMW 135i) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 aaahhh nice ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Hvorfor den stakkels RS5?? Den får jo ikke et ben til jorden. Så hellere en TTRS der er hurtigere.....;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Det lyder i mine ører også som en forholdsvis ulige kamp... Skulle det være mod en tysker i samme klasse er det jo noget Porsche 997 GT2 den skal sættes op imod... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 hehe nej det gør den ikke... men den burde? De koster nogenlunde det samme, på papiret samme klasse i antal HK/vægt og har begge 4wd :) Vi synes det tosset/sjovt at GTR'en altid bliver sat op mod biler der ofte koster det dobbelte... og alligevel gir klø... nu prøver vi at komme ned på jorden og se hvad tyskerene i dette tilfælde har at byde på i den prisklasse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Så skulle du bruge en TTRS...den er hurtigere end en RS5 std. Så ville kampen være særdeles lige. Med en go' chauffør bag rattet, så er det kamp til stregen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Så skulle du bruge en TTRS...den er hurtigere end en RS5 std. Så ville kampen være særdeles lige. Med en go' chauffør bag rattet, så er det kamp til stregen! kender du evt en da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 kender du evt en da :) hehe..... Nu skal i være gode mod Stoney... Glem ikke at det var bilmagasinet som gav Mazda 6 2.2 advance 163 HK følgende antal stjerner/overskrift: Sex ud af 6 mulige :) Så må min Mazdaratti 2.2 sport jo minimum springe scalaen med 1 .. No sorry, BTP Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 hehe..... Nu skal i være gode mod Stoney... Glem ikke at det var bilmagasinet som gav Mazda 6 2.2 advance 163 HK følgende antal stjerner/overskrift: Sex ud af 6 mulige :) Så må min Mazdaratti 2.2 sport jo minimum springe scalaen med 1 .. No sorry, BTP syntes heller de skal se på jetta 1.6 årgang 86 som har gået 168.000 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Måske....men ingen grund til at ydmyge store GT-R..... :D kender du evt en da :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PJKB 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Iflg Fastestlabs er RS 5 en del hurtigere end TT RS coupé: http://www.fastestlaps.com/comparisons/audi_rs_5-vs-audi_tt-rs_coupe.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Ja..... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2011 Vi kontakter Malmö Bildepå... Hva endte det så med ? (MB har den tilsyneladende ikke mere) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stoney 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2011 Ah ja det ku jeg da godt ha skrevet. Vi fandt ikke en GTR indenfor rækkevidde hvor det gav mening :( Meeen en anden spændende løsning der kan læses om i kommende nummer af Bil Magasinet :o) RS5 får bank af en ældre vogn i samme familie :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2011 Lige ude og skyde Vases RS4?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites