amin2010 10 Anmeld indhold Skrevet February 9, 2011 Hejsa. Håber nogen har været igennem noget lignende og kan fortælle lidt om det. Jag er danskstatsborger og min mand kom til sverige for godt 2 år siden nu har vi selvfølgelig ansøgt om permanent ophold. Vi skal så snart til interview hos migrationsverket. Nogen som har en anelse hvad de spørger om? og om det er en procedure eller om det er noget sjældent noget de gør ved par. VH Fatima Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
amin2010 10 Anmeld indhold Besvaret February 23, 2011 Hej alle sammen. nu var vi hos migrationsverket og ville bare informere at det er ren procedure og at det var a piece of cake og min mand fik PUT med det samme lagt ind i passet efter 4 spørgsmål. Er i gift? planlægger i med at fortsætte med at være gift? vil i stadig bo i sverige og har i barn sammen? efter det skrev vi under og tog et billede og vupti så var vi done hos dem. VH Fatima Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
GoldMan 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2011 Tilbage i 2004 spurgte de mig alt fra "Hvad farve er væggen i stuen" til "Hvor køber ind" - De spørger nok om lidt mere hvis de er mistænksomme o.s.v Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2011 Vi var på Migrationsverket for at søge PUK. De spurgte efter de sidste 5 års årsopgørelse fra mig i Danmark. Er der nogen der ved, om det er noget nyt de er begyndt på ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2011 Fik vist svar på mit spg efter en søgning på forum. http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=19601&highlight=uppeh%E5llskort Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites