Hoeg 10 Anmeld indhold Skrevet February 3, 2011 Hej. Grundet den hårde vinter er der jo overalt huller i asfalten. Jeg kørte forleden morgen i et stort et af slagsen, og har mistanke om at der skete et eller andet med bilen, som jeg får undersøgt en af dagene. Er der nogen herinde der ved om man kan henvende sig til kommunen for at få udbedret eventuelle skader. Kenneth Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2011 Jeg ved at danske kommuner har erstatningsansvar hvis: 1. Der ikke er skiltet omkring hullerne i vejen. 2. Du har kørt ordentligt. Om det samme gør sig gældende i Sverige ved jeg ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2011 Hej. Grundet den hårde vinter er der jo overalt huller i asfalten. Jeg kørte forleden morgen i et stort et af slagsen, og har mistanke om at der skete et eller andet med bilen, som jeg får undersøgt en af dagene. Er der nogen herinde der ved om man kan henvende sig til kommunen for at få udbedret eventuelle skader. Kenneth Du skriver ikke om det er en svensk bil....jeg ved at IF betaler for skader der er opstået ved at man ramte et hul....få noteret sted og tid, evt med en masse billeder..... Siden tror jeg IF sender et krav til kommunen hvad enten det er i DK eller Sv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 Alle forsikringsselskaber dækker jo, hvis man har vagnskade på forsikringen. Hvad de gør med deres krav kommer aldrig kunden ved. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites