Jump to content
Hoeg

Huller i vejen

Recommended Posts

Hej. Grundet den hårde vinter er der jo overalt huller i asfalten. Jeg kørte forleden morgen i et stort et af slagsen, og har mistanke om at der skete et eller andet med bilen, som jeg får undersøgt en af dagene. Er der nogen herinde der ved om man kan henvende sig til kommunen for at få udbedret eventuelle skader. Kenneth

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej. Grundet den hårde vinter er der jo overalt huller i asfalten. Jeg kørte forleden morgen i et stort et af slagsen, og har mistanke om at der skete et eller andet med bilen, som jeg får undersøgt en af dagene. Er der nogen herinde der ved om man kan henvende sig til kommunen for at få udbedret eventuelle skader. Kenneth
Du skriver ikke om det er en svensk bil....jeg ved at IF betaler for skader der er opstået ved at man ramte et hul....få noteret sted og tid, evt med en masse billeder..... Siden tror jeg IF sender et krav til kommunen hvad enten det er i DK eller Sv....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites