los 10 Anmeld indhold Skrevet February 2, 2011 Står du og mangler den helt rette maler, til renovering, tapetsering, spartling, samt alt inden for maling. Så giver jeg gerne et godt tilbud. Jeg kan kontaktes på denstoremaler@hotmail.com eller på mobil +45 31767252 Malermester Robert Spence I kan også kigge på min hjemmeside www.denstoremaler.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2012 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2012 Vi har haft fornøjelsen af Roberts arbejde et par gange - han kan absolut anbefales. Rigtig godt arbejde og en helt fair pris er hvad der leveres! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2012 En lille husker.... Hvis du står og mangler den helt rette maler, til renovering, tapetsering, spartling, samt alt inden for maling. Så giver jeg gerne et godt tilbud. Jeg kan kontaktes på denstoremaler@hotmail.com eller på mobil +45 31767252 Malermester Robert Spence I kan også kigge på min hjemmeside www.denstoremaler.dk Jeg fanges bedst på mobilen, da jeg ikke er på debatten så tit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites