DKSEFR 10 Anmeld indhold Skrevet February 1, 2011 Er der nogen som kan anbefales som arrangere trackdays foruden MS Racing, GRC, Trackdayklub Danmark. Tænker især på Sturup og Knutstorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2011 Noget galt med de 3 da ? :-) Så er du da rimlig godt dækket ind, med hensyn til sturup og knutstorp :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2011 Er der nogen som kan anbefales som arrangere trackdays foruden MS Racing' date=' GRC, [b']Trackdayklub Danmark. Tænker især på Sturup og Knutstorp. Mener du "Trackdayklubben" eller "Track Club Denmark"? Det er to forskellige klubber. Jeg gætter på, at du refererer til sidstnævnte (TCD), idet førstnævnte vist ikke er specielt aktive på hverken Sturup eller Knutstorp. Men som Basse også siger: Hvad er der galt med dem? :) Hvis du f.eks. tilmelder dig alle trackdays hos både MS Racing og TCD, kommer du 4 gange til Sturup og 3 gange til Knutten, hvis jeg ikke husker helt forkert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2011 Jeg ved det, men er på ferie 3 af gangene.... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2011 Jeg ved det' date=' men er på ferie 3 af gangene.... :-)[/quote'] Du må holde noget mindre ferie Peter :-) men du er da med 3 gange hos mig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2011 Miriam, ja men vil jo gerne have lidt af det hele :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2011 Miriam' date=' ja men vil jo gerne have lidt af det hele :-)[/quote'] Når Knutstorp er færdig med deres planlægning, så kommer alle deres arrangementer ind i deres kalender, så kan du danne dig et overblik over hvem der ellers har bane dage der :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites