h4s4n 10 Anmeld indhold Skrevet February 1, 2011 Jeg vil lige høre jer om nogen ved hvor kan man indgive et klage over sin bostads foreningens afgørelser. Lige som Lejernes lands organisation i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2011 hyresnämned tager sig af den slags sager. Har selv overvejet at bruge dem, men er ret så usikker på om jeg har en god sag. Og er ikke rigtig vild med at spilde deres tid. Måske du fortælle hvad du vil klage over? Så kan det jo være at man kan lære lidt her :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
h4s4n 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2011 Hej Repeat.. Jeg har et lille parabol op for at se de danske kanaler.. og de vil forbyde det. men kun på dem på 1.sal (svensk 2.sal),, Har fundet dette dokument. på nettet. og det er direkte ulovlig handling fra foreningen så vidt jeg forstår den. Se linket http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2001:0351:FIN:DA:PDF Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites