Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2011 Så som en RIGTIG bil ? :D lol. du er bare misundelig på min jetta :) indrøm det bare.. men nej lidt til honda'en. Skal lige brug lidt inde jeg sætter den til salg.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret February 9, 2011 He he jeg startede også på en Blackbird da jeg kom til sverige for 8 år siden' date=' og havde 4 herlige år på den, inden den blev byttet ud med en BMW R1150 GSA og en TransAlp til fruen. De blev så solgt til fordel for en BMW HP2 Enduro og en 650 X-Challenge, som et par år senere måtte vige pladsen for 1200GSA'en... Den er så også væk nu, og i garagen står en R80GS med sidevogn (naive drømme om at fortsætte mc-livet, småbørn til trods)... Sidevognen er dog pt koblet fra, så jeg kunne godt være fristet til at hænge med på en grustur når lejligheden byder sig....det blir dog ikke en 500kms tur for mit vedkommenden, så comfy er gammel airhead sgutte ;)[/quote'] ok...450km da... :) Lad os lige få lidt lysere dage, så er jeg klar.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 535d vejer ca 1830 kilo og har 270 HK... En moderne hothatch på en 1400 kilo med 200+ kan sagtens drille den..... Min type R med 200 HK havde 6,8 kilo pr hk og bimmeren har 6,777 kilo pr HK.... Momentum vs Rpm :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 535d vejer ca 1830 kilo og har 270 HK... En moderne hothatch på en 1400 kilo med 200+ kan sagtens drille den..... Min type R med 200 HK havde 6,8 kilo pr hk og bimmeren har 6,777 kilo pr HK.... Momentum vs Rpm :-) Eller lidt mere præcist: power (ps) = moment (ft-lb) * rpm / 5252 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Eller lidt mere præcist: power (ps) = moment (ft-lb) * rpm / 5252 ;) hehe....... ja du har studeret de lidt mere profe udregninger :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites