Jump to content
Don A

Er det en god pris på en bmw 535

Recommended Posts

Har ikke nogen mening om prisen - men har den ikke kørt væææældiiiigt langt? Godt og vel fem og en halv gange rundt om jorden ved ækvator.
228.000. Næ syntes jeg ikke er slemt. Der er mange hundre km tilbage i den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
som overskriften siger, er der så nogen der kan sige deres mening om pris. er den fair.? http://bit.ly/eWpFDo Den har en del udstyr, og jeg ved godt man ikke får de penge igen, men vil gerne have udstyr når jeg køre en del :) men kom gerne med input
Dejlig bil.....lidt mange km, ja, klart der er mange km tilbage i den, men der er også mange gode km der er kørt..... Og de gamle 5'er serie er fin, den har bare et problem.....DEN NYE, ER 280 GANGE FLOTTERE OG MERE ELEGANT....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du kan få dem til at tage de "træ"-paneler ud - så måske... :) Ellers er den bestemt fin!! Jeg ville selv syntes den havde kørt for langt - specielt hvis du selv også skal pendle/køre meget i den.... Men det er selvfølgelig et temperamentsspørgsmål - og selvfølgelig kan den holdes kørende i mange flere km. Men hele undervognen har banket over 200.000 km tysk motorvej, sæderne og interiør er brugt tilsvarende, osv, osv. Så nystand er den ihvertifælde ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som udgangspunkt lyder det dyrt, du kan jo finde en i se til 260 i udgangspris, som har kørt ca det halve.... så med hjem transport, indreg osv så er der ik langt igen Men iøvrigt en super bil, har selv lige hentet vores for en uge siden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Som udgangspunkt lyder det dyrt, du kan jo finde en i se til 260 i udgangspris, som har kørt ca det halve
Og bilen blir desuden svær at sælge i Sverige igen IMO -> importbil kombineret med mange km ér en dårlig konstellation... (eksport til DK dog en mulighed)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

535d körer fra stort set alt i mellemacc. specielt ved brokontrol mod DK, hvor man ruller igennem med 40-45km´t og så klampen i bund:-) Jeg havde en 2006ér kombi M-sport og den havde bare et super moment og i praksis nappede den biler med mange flere heste......M5 og E63 er ikke specielt meget hurtigere för man kommer over 180 og hvor tit gör man det?? Så vil man have plads og väre den stort set hurtigste i praksis (altså når man lige har brug for at rykke fra f.eks 110 til 150) så er 535d sagen!!! Den nye 535d kombi er min önskebil lige nu.............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
535d körer fra stort set alt i mellemacc. specielt ved brokontrol mod DK, hvor man ruller igennem med 40-45km´t og så klampen i bund:-) Jeg havde en 2006ér kombi M-sport og den havde bare et super moment og i praksis nappede den biler med mange flere heste......M5 og E63 er ikke specielt meget hurtigere för man kommer over 180 og hvor tit gör man det?? Så vil man have plads og väre den stort set hurtigste i praksis (altså når man lige har brug for at rykke fra f.eks 110 til 150) så er 535d sagen!!! Den nye 535d kombi er min önskebil lige nu.............
Sikke noget fordrukkent sludder. rolleyes.gif M5 (E60) klarer 100-160 km/t på 4,8 sek. 535d (E60) skal bruge 8.1 sek i samme disciplin. Ingen sammenligning overhovedet. :rolleye:m5_vs535d.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sgu da kun hvis folk sidder og sover i det forkerte gear. De fleste bilejere (selv entusiaster) fatter hat af gearing og kan ikke forstå, at de i deres fine M5 i 6. (manuelle) gear ved 140 km/t ikke bare trækker fra 535d'eren med automatgear, som selv gearer ned i rette gear, når pedalen trædes i bund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske ønskebil....men bestemt ønskepræstationer..... 535'eren er KUN hurtigere hvis han med M5'eren er ved at lægge brobizzen væk......i begagerummet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske ønskebil....men bestemt ønskepræstationer..... 535'eren er KUN hurtigere hvis han med M5'eren er ved at lægge brobizzen væk......i begagerummet
Eller hvis M5'eren er en 1985 BMW M5 (E28), som skal bruge lige akkurat 0,3 sek mere end 535d i omtalte disciplin. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du har ikke et link' date=' så man selv ka finde tiderne på sine biler?[/quote'] http://fastestlaps.com/ thumbsup.gif Alle tider er de officielle data fra bilproducenterne selv eller fra anerkendte blade/magasiner, hvis disse gennem test har opnået at præstere hurtigere tider end de fabriksangivne tider. Dvs. ikke noget med tilfældige youtube-klip osv. som en kilde til de angivne tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke skrevet noget om 100-160......sammenlignet med M5 (LÄS)!! ER DA GODT KLAR OVER M5 er hurtigere, men läs dine egne tal og KONSTATER at M5 er under 7% hurtigere end 535d på bane og det er det jeg kalder KÖRSEL i praksis!! Tjek også dine egne tal på 1/4mile og 1/8 mile og bemärk hvor lidt forskel der er!! Og netop de tal kan Du bruge i min brohistorie (40-180km´t), da 535d er stärkest i NM. Den markante forskel er når 535d står stille og oppe i de ulovlige farter......BASTA!! Sorry har ikke drukket af natpotten........(for 2,5 år siden havde jeg både 535d og 997S og når min ven körte 535déren var den kun lidt langsommere på broen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke skrevet noget om 100-160......sammenlignet med M5 (LÄS)!!
Du skriver bl.a.: "M5 og E63 er ikke specielt meget hurtigere för man kommer over 180" Ligeså skriver du: "Så vil man have plads og väre den stort set hurtigste i praksis (altså når man lige har brug for at rykke fra f.eks 110 til 150) så er 535d sagen!!!" Fortæl mig så lige igen, at du ikke i dit forrige indlæg mere end antyder, at 535d næsten kan hænge på en M5 i området 100-160. Men derudover er alene 0-100 disciplinen på de to biler ikke i samme liga. Der er en betragtelig forskel på 4.4 og 5.8.
ER DA GODT KLAR OVER M5 er hurtigere' date=' men läs dine egne tal og KONSTATER at M5 er under 7% hurtigere end 535d på bane og det er det jeg kalder KÖRSEL i praksis!![/quote'] 1) Kørsel på bane = kørsel i praksis? 2) Det eneste, dit forrige indlæg handlede om, var straight-line performance - nu snakker du pludseligt banekørsel...? 3) Forskellen i omgangtider på de to baner er faktisk temmelig stor. Over 5 sekunder på Top Gears bane er til at tage og føle på. Smid derefter de to biler på Ringen, hvor M5'eren for alvor får lov til at folde sig ud, og du vil i dén grad se en kæmpe forskel. Du vrøvler. Der er en verden til forskel på 12.3 og 14 sek i et 1/4 mile race. Spørg bare de herinde, der kører 1/4 mile. EN bils peak motormoment er slet ikke retningsvisende for dens all-out acceleration. Dit udsagn skriger til himlen. Ved du overhovedet noget som helst om emnet?? Den sætning forstår jeg slet ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites