Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2011 Hej, jeg skal have transporteret en bil fra Vellinge til Tåstrup. Jeg betaler 1000 dkr + trailer. For bilen har jeg et brokort. Mvh. Anders Ring på mobil: +45 31 10 11 66 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søren&Eva 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 Har du fået den transporteret??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 ja, igår. Fik et firma fra kbh. til at hente den. Mvh. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søren&Eva 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 ok bare iorden, ellers kunne jeg godt have hjulpet dig, men jeg er først blevet bruger af siden her til aften så, så det først nu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 Det var godt nok ærgeligt, men tusinde tak fordi du meldte dig. Ca. en gang om året opstår der en situation. Mvh. Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Søren&Eva 10 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2011 okey så må du jo sige til en anden gang.. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites