Jump to content
Nick Rasmussen

tilflytning Esløv eller malmø zonerne ud mod broen

Recommended Posts

Hej jeg har nu bladret rundt i stort set alle siderne men syntes der er meget omkring køb og salg. efterhånden er jeg ved at være godt træt af DK og vil gerne til sverige mit problem er bare at jeg ikk har interesse i at købe men at leje hvor kan jeg søge . jeg er ikk det store by menneske og ville egentlig passe mig fint udenfor byen eller udkanten ....nogen der kan smide mig en bunke links på boligselskaber eller privat hvor jeg kan starte min søgen for igen er Bolig køb udelukket da jeg efter endt studier og forretning åbner op i Asien. interesse steder er Esløv, malmø og på den linie der ud mod broen. og den danske motorvej :th2: PÅ forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
www.blocket.se leje=hyra. hyra 1:a hand= du lejer af boligselskab; hyra 2:a hand= du lejer af en lejer (fremleje). Jeg forstår ikke helt din Eslöv-linie... Der er trods alt et stykke til motorvejen fra Eslöv.. Men hvis du mener den linie nord om Lund (E22), må du tænke på at Lund er en universitetsby=mange studenter=mange der lejer. Lund er dyr, så du skal et stykke udenfor byen for at finde noget billigt, men derudover er der fantasisk natur nord for Lund. Ellers er der linien E20 mod Helsingborg, op mod Landskrona skulle det nok være muligt at finde noget billigere. Linien syd for Malmö (E6) er nok no-go, det er populært og dyrt! Til sidst er der linien øst for Malmö (E65) efter Svedala begynder priserne at falde. Mht boligselskaber kan du gå ind på div. kommuners hjemmeside (hedder som regel "bynavn".se) og søg under "hyra bostad" el. lign, her er fx. til Eslöv: http://www.eslov.se/byggaochbo/bostad/hyrabostad.10736.html Held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg tidligere boet en årrække i Eslöv - det er med rette at svenskerne kalder byen for "sveriges kedeligste by" (Man burde måske tilføje indavlede:-) Du bliver træt af at pendle til dk jævnligt (har prøvet) Og med stigene brændstofpriser har du alligevel penge i overskud fra den konto til at bruge på en højere leje eks. i Malmö eller HBG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites