Jump to content
Andreas24

Nissan Værksted

Recommended Posts

Kære Alle, Er der nogen af jer flinke mennesker herinde som tilfældigvis kender et godt Nissan værksted i Malmö/Lund/Helsingborg området? Jeg har en god bekendt som jeg skal hjælpe med en service, men Mobility Motors på Agnesfridsvägen får ret lunkne anmeldelser på nettet... Håber i har erfaringer at dele af? :-) Det behøver forresten ikke nødvendigvis at være autoriseret .. Bare en flink og ærlig mekaniker... mh Andreas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kære Alle, Er der nogen af jer flinke mennesker herinde som tilfældigvis kender et godt Nissan værksted i Malmö/Lund/Helsingborg området? Jeg har en god bekendt som jeg skal hjælpe med en service, men Mobility Motors på Agnesfridsvägen får ret lunkne anmeldelser på nettet... Håber i har erfaringer at dele af? :-) Det behøver forresten ikke nødvendigvis at være autoriseret .. Bare en flink og ærlig mekaniker... mh Andreas
kender desværre ikke nogen, men håber du får hjælpe fra en der gør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

var mere et link til Sv1 som skrev . Prøv dette link, et link jeg ikke syntes var retfærdigt mod andreas, virker som om han har søgt på google, og ville høre om nogen kendte et mere lokalt og oki sted som måske ikke lige kommer frem på google. eller det er i al fald sådan jeg læser det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Virkelig sjovt .. når nu du er så dygtig at kende den side og en haj til at søge' date=' kan du så ikke finde sunddebat brugernes personlige anbefalinger som jo faktisk er det jeg efterlyser... ??[/quote'] Sorry troede der var plads til lidt sjov her på siden..... men ak nej heller ik her ....:flov:... Sorry min ven, Skal aldrig ske igen. :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites