seerudi 10 Anmeld indhold Skrevet January 23, 2011 Hej Er der nogen af jer der kender til eller har erfaring med : www.autobutiken.se den der ligger i Helsingborg. De har en Mercedes E500 jeg er interesseret i. Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2011 Kender dem ikke, men kan se at autoperformance.se har en sølvgrå E500 til salg, samme årgang - kun 2 ejere. Samme udstyr, så vidt jeg kan se - men med et pænere interiør i min verden. Og dem kender jeg, god service og seriøs forhandler. Den koster så også 175.000 sek, men har kun gået 97.740 km Den har stået til salg i rigtig lang tid nu, så måske kan prisen presses yderligere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seerudi 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2011 Ja måske den kan presses ned i pris, den er meget flot, tak for rådet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
seerudi 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2011 Er der nogen anden der kender dem ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2011 Har Homer en E500 tilsalg??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ralle 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Nix - den er videre.... Men Maserati'en er sikkert til salg til den rigtige pris:laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites