venus222 10 Anmeld indhold Skrevet January 21, 2011 Hej! Jeg er ved at finde ud af hvad det koster at opstalde hest i Malmø-området, samt hvor dette evt. kan Lde sig gøre. Er der nogen herinde der ved noget? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2011 Hej! Jeg er ved at finde ud af hvad det koster at opstalde hest i Malmø-området, samt hvor dette evt. kan Lde sig gøre. Er der nogen herinde der ved noget? På forhånd tak. Der er lige så mange priser som der findes heste. Ligesom i DK, alt efter service og facilliteter. Så det er bare rundt at spörge de forskellige steder. Og så gå ind på blocket.se eller bukefalos.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2011 Hvad leder du efter og hvor langt er du villig til at køre? Der findes et utal af steder, så hvis du kan indsnævre din søgning lidt, så er det nemmere at hjælpe dig. Jeg har selv en hest opstaldet på fuldpas for ca. 3-3500 SEK, hvilket jeg synes er meget rimeligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2011 Pris Hvad leder du efter og hvor langt er du villig til at køre? Der findes et utal af steder, så hvis du kan indsnævre din søgning lidt, så er det nemmere at hjælpe dig. Jeg har selv en hest opstaldet på fuldpas for ca. 3-3500 SEK, hvilket jeg synes er meget rimeligt. Til sammenligning betaler vi 2500 for foder, mineraler, hö, spån, udslip hver dag. Fodring 5 gange dag.Indslip 5 ganger ugen ( man skiftes til at tage ind i weekenden) . Udmugning alle hverdage. Ubegränset adgang til ridehus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2011 Hej Skallstorp, Hvor står I? Og er der nogen bokse ledige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Missarhh 10 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2011 Til sammenligning betaler vi 2500 for foder' date=' mineraler, hö, spån, udslip hver dag. Fodring 5 gange dag.Indslip 5 ganger ugen ( man skiftes til at tage ind i weekenden) . Udmugning alle hverdage. Ubegränset adgang til ridehus.[/quote'] Hvor er det henne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2011 Skivarp Vi har hesten uden for Skivarp. Lidt langt hvis man bor i Malmö. Tror bare at der er udebokse ledige. Vinteren har gjort at mange er flyttet til steder med ridehus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites