Jump to content
Nenad

MC-udstyr(tøj) i Malmö og omegnen

Recommended Posts

Hejsa Jeg er blevet spurgt om mc-udstyr butikker i Malmö og omegnen. Pga. jeg ikke selv kører mc kender jeg ikke mange af dem, men kender disse tre: www.mchuset.se www.handelsboden.com www.malmbergsmcbod.se Andre gode i område? På forhånd tak Nenad PS. Godt jeg ikke har kort til mc, så var jeg kørt hjem på en Ninja 600 med yoshimura potte, hold da op hvor lyd den godt;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit bedste råd ang. mc-udstyr er at tage til Tyskland;-) Ikke sikkert det er så meget billigere i SE ift DK... www.louis.de er et besøg værd!!! (både på nettet og IRL) og de har SUPER service! Af de 3 du nævner kender jeg kun mc-huset og der er vel okay udvalg, men har man været i Tyskland bliver man skuffet. Ellers findes der også www.brh.se i Löddeköpinge (lidt nord for lund)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Af de 3 du nævner kender jeg kun mc-huset og der er vel okay udvalg' date=' men har man været i Tyskland bliver man skuffet. Ellers findes der også [url']www.brh.se i Löddeköpinge (lidt nord for lund)
Hej Sanne Jeg giver oplysningerne videre. Hav en god aften Nenad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites