Juff 10 Anmeld indhold Skrevet January 20, 2011 vedhæftet et stk lillebror der planlægger at komme primo april :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Tillykke med det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Tillykke (kan man få en billedfortolkning? ;)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 (kan man få en billedfortolkning? ;)) Ja, tak.....En sådan mangler jeg også - tror dog, at jeg kan se en næse Tillykke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Man kan da se lange strakte ben til højre og alle fingrene i hånden oppe til venstre :-) og en fin profil med åben mund :-) Har selvfølgelig også lige været det igennem så er i træning :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Synes nu tydeligt man kan se et skaldet hoved som ligner mig temmelig meget :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Jamen dog - tillykke :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2011 Tilløk' Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2011 hov.. Det skulle jo have været det her... Burde tydes trods det er en standard sort/hvid :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2011 Grattis =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 [ATTACH]4012[/ATTACH][ATTACH]4011[/ATTACH]Lillebror aka aka Elias Mønster kom d 10 April kl 0940... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret April 27, 2011 Tillykke Sjovt - der kom min sidste også - samme dag og næsten samme tid - han er idag 22 :) og stadig jordens skønneste ( desværre bor han i Stockholm) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 Tillykke :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret April 28, 2011 :th2: Vores den mindste er nu allerede blevet 9 måneder, og selv om de jo er søde som helt små, ser jeg nu alligevel frem til, at hun bliver 1½ år, og man for alvor kan kommunikere og lege med dem på et højere plan. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites