Pendleren 10 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2011 ALT indenfor Maler Arbejde udføres. Mange opgaver er de sidste 4 år udført herinde til Sunddebat priser, så kast mig en PM eller send mig en mail på einstein2431@yahoo.dk og jeg kigger forbi med uforpligtende tilbud. Venligst Maleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkcpl 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2011 Hej Pendleren Ville du være interesseret i at give et tilbud på malerarbejde af en 176 kvm stor lejlighed (4 plan) i Malmø. Arbejdet skal dog først udføres omk. 1 juni 2011? Mvh Tina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2011 ALT indenfor Maler Arbejde udføres. Er det inkl. tapetsering? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkcpl 10 Anmeld indhold Besvaret January 29, 2011 Det er kun maling. Vh/Frederik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Er du rar at kontakte mig på 50146266, så får vi styr på det :) Venligst Maleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkcpl 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2011 Hej Maleren Jeg har ikke glemt dig - men vi har endnu ikke en afklaring på, hvornår vi kan overtage lejligheden. Planen er at vi kan få adgang til lejligheden her i marts eller april, således du kan se på opgaven og give en pris. Mvh Tina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pendleren 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2011 Hej Maleren Jeg har ikke glemt dig - men vi har endnu ikke en afklaring på, hvornår vi kan overtage lejligheden. Planen er at vi kan få adgang til lejligheden her i marts eller april, således du kan se på opgaven og give en pris. Mvh Tina I giver bare besked :) Venligst Maleren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkcpl 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2011 Hej Maleren Vil du kunne komme og se lejligheden i starten af maj og herefter kunne give et tilbud? Vi forventer at malerarbejdet skal udføres i slutningen af juni eller i starten af juli - vi har overtagelse 1/7. Passer det ok? Mvh Tina Matthiesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites