Jump to content
DJkarlson

Selvstændig svenskboende med et mindre firma i DK?

Recommended Posts

Hej alle sammen. Jeg har boet i Malmö snart 6 år de samtidlige år har jeg arbejdet i DK. Jeg overvejer i det kommende tid at blive selvstændigt med en mindre firma i Dk. Grunden til jeg er skriver here i forum er om nogen herinde kan fortælle mig hvad det kræver at få cvr. nr. i Dk. og måske om nogle andre vigtigt "tips" Har besøgt SKAT´s hjemmeside men kan ikke helt forstå den. Håber virkelige at nogen her inde kan hjælpe mig På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der slet ikke nogen herinde som er selvstændige i Danmark..
Jeg er, men har været det i så tilpas mange år, at regler mv. kan være lavet om, og desuden havde jeg firma før jeg flyttede - ved ikke om det gør nogen forskel. Men ring dog til dem, hvis du ikke forstår hjemmesiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak thygesen.. Hvor er det mærkeligt ... Er der slet ikke nogen herinde som er selvstændige i Danmark.. Eller vil i bare ikke ikke hjælpe mig udover thygsen
Hej du, Årsagen til, at du ikke får nogle svar kan være, at når søgefunktionen er så simpel at bruge, er folk bekymrede for, om dit firma vil kunne overleve, når du ikke kan finde ud af at benytte den (JOKE) :laugh: Herunder finder du de tråde der omhandler opstart af virksomhed. Jeg har ikke gennemgået trådene, men håber, at der er noget du kan bruge :) http://www.sunddebat.com/search.php?searchid=260649

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror at searchids timer ud efter X minutter....
Ja, det ser sgu sådan ud :fight: Det var da irriterende! Nå, men til Karlson: Skriv ''enkeltmandsvirksomhed'' i søgefeltet, så kommer der en del hits, hvor ordet indgår. Så kan du jo lige skimme, om ikke der skulle findes svar på dine spørgsmål der :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror at searchids timer ud efter X minutter....
Ja' date=' det ser sgu sådan ud :fight: Det var da irriterende![/quote']Præcis én af grundene til at bruge den anden søgefunktion, refereret et par indlæg tidligere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

sorry ... hvis jeg skal være ærligt så er problemet at jeg ikke forstå dansk/svensk så godt har boede i landet 3 år til sommer er derfor lidt langsom med at forstå ... har oversættet alt det jeg har skrevet på google sorry sorry to all you....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorry ... hvis jeg skal være ærligt så er problemet at jeg ikke forstå dansk/svensk så godt har boede i landet 3 år til sommer er derfor lidt langsom med at forstå ... har oversættet alt det jeg har skrevet på google sorry sorry to all you....
If you're having problems with both danish and swedish' date= and are considering your own business under the given circumstances, there are only one very good advice i can think of: Spend a bit of money on an accountant that knows the rules Sweden<->Denmark (and is fluent in english...or whatever language you are fluent in :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites