Gio 23 Anmeld indhold Skrevet January 17, 2011 http://www.mobil.se/nyheter/operatorer-forbjuder-viber-och-skype-1.385105.html Operatörer förbjuder Viber och Skype Via Skype och flera nya mobil-appar som Viber och Tango går det nu att ringa med mobilen helt gratis (bortsett från månadsavgiften). Viber har blivit sällsynt populärt på Iphone, eftersom man inte ens behöver logga in, utan det egna mobilnumret används till gratissamtalen. Samma sak gäller med appen Tango till Android och Iphone. Men de nya smarta ring-apparna får nu mobiloperatörerna att se rött och införa förbud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2011 Det er da for meget... Så længe jeg holder mig indenfor de definere trafikgrænser jeg som bruger har skrevet under på skal de da ikke blande sig i hvad jeg rent faktisk bruger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2011 Det er da for meget... Så længe jeg holder mig indenfor de definere trafikgrænser jeg som bruger har skrevet under på skal de da ikke blande sig i hvad jeg rent faktisk bruger...Præcis. Men de mener det er et brud på den såkaldte Fair Use-politik(/"aftale") mellem dem og kunden. Nu må de lige tage sig sammen og komme ind i 2011-kampen *lol* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2011 Det lyder som en sag for EU. Der var en meget god kommentar til Fair use politikken. "Det mesta har sagt i övriga kommentarer, så jag önskar inflika en övrig tanke; "Fair Use"? Är det då även "Fair Use" när ni tar ut 100kr per MB i era kartellbildade roamingavtal? Far åt månens baksida... " Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2011 Det lyder som en sag for EU. Der var en meget god kommentar til Fair use politikken. "Det mesta har sagt i övriga kommentarer, så jag önskar inflika en övrig tanke; "Fair Use"? Är det då även "Fair Use" när ni tar ut 100kr per MB i era kartellbildade roamingavtal? Far åt månens baksida... "/me :thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites