Benzino 10 Anmeld indhold Skrevet January 16, 2011 Hej Vi søger en seriøs og stabil rengøringshjælp til vores lejlighed ca. 2 timer om ugen. Vi bor meget tæt på den nye Hyllie station. Send PM ved interesse og hvis i kender nogen i kan anbefale. Venlig Hilsen Bianca Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2011 Bump Vi søger stadig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2011 kunne hun ikke ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret January 26, 2011 Vi har først fået mail fra hende i dag efter vi ringede til hende igen. Så må vi se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2011 Vi har først fået mail fra hende i dag efter vi ringede til hende igen. Så må vi se Jeg ved at hun spurgte min mor om en mail adr til en Bianca forleden dag, da hun havde fået forlagt den, og mor spurgte om det var en jeg kendte og sagde nej, forbandt det ikke lige med benzino :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2011 Vi hørte også fra hende at hun havde talt med en anden end dig og spurgt vedkommende om hun kendte os. Men det lod til at vi bor for langt væk fra hende. Så vi søger stadig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrQ 10 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2011 Har i stadig brug for rengøringshjælp. Kender nemlig en stabil og god rengøringshjælp. Det skal lige sige at det er en kvinde og ikke mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 MRQ har sendt en PM :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret February 24, 2011 Hvis I går ind på følgende hjemmeside www.grannar.se der kan i finde nogen der tilbyder rengøring i nærheden hvor i bor... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vie_P 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2011 Hey, If you still looking for cleaning help then i would like to help :-) Im a Philippina girl (26) living in Bunkeflostrand with my danish husband. Im seeking some some work. I have big experience in cleaning and work hard and systematic - no dust will survive :-) Hope to hear from you. Vie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marcella 10 Anmeld indhold Besvaret May 23, 2013 Hej : Jeg søger også hushjælp,hvis nogen kender nogen 2 gang om ugen ,område (husie toftanäs) Hej ,I need som help for cleaning, twice a week, but also for other things, contact me pleaz. 1.where are you from? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lorup 10 Anmeld indhold Besvaret May 24, 2013 www.tagostad.se kan varmt anbefales. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nimo 10 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2013 Niluh's Hemma Service Kontakt niluhbali@hotmail.com Arbejder kun i Limhamn, Bunkeflostrand och Vestra Hamnen Pris ca. 3kr per m2 [ATTACH]4597[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites