dannemare 21 Anmeld indhold Skrevet January 12, 2011 Der har været udsolgt alle steder, vi har været. Senest i Bauhaus v/Svågertorp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Den lokale ICA så jeg havde vejsalt forleden. Måske din lokale ICA eller Citygross har noget på lager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Den lokale ICA så jeg havde vejsalt forleden. Måske din lokale ICA eller Citygross har noget på lager. Superbæst på upplandsgade/amager (den gamle ISO) har oceaner af poser og spande stående ved døren :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Vores ICA nära i Oxie Kyrkby har stadig en del 5 kgs. poser, men til 60 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 De salt priser er da vist gået bananas... jeg købte 25 kg inden den første sne faldt. Det kostede 30 kr hos jemogfix i dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 Takker for forslag. Havde dog været i både ICA og Citygross her i Staffanstorp. Vil lige overveje at slå et smut forbi omtalte Superbest. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 Hej. Så at K Rauta havde salt idag. Checkede dog ikke prisen ( jeg bor på 16.sal) Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 Jeg gik forbi Silvan i nørrebro bycenter i dag hvor de har et stort håndlavet skilt hvorpå der står "VI HAR VEJSALT" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 Jeg gik forbi Silvan i nørrebro bycenter i dag hvor de har et stort håndlavet skilt hvorpå der står "VI HAR VEJSALT"Og i morgen kan de skrive "LUKKET P.G.A. VELSTAND!" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites