anay 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2011 Jeg er på nippet til at overtage en lejlighed i Bunkeflostrand, men arbejder i Nærum nord for København. I bil er det 64 km og med fleksible arbejdstider er det ikke noget problem at undgå myldretidstrafik. Men jeg er også interesseret i at vide hvor lang tid det vil tage med tog. Det er nemlig sådan at kystbanen fra Hyllie til Skodsborg ser fornuftig ud. Evt. kan jeg skifte på hovedbanegården i København eller i Kastrup Lufthavn hvis der er andre mere nærliggende stationer. Hvilke andre stationer bus/tog er der tæt på Bunkeflostrand? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Hvilke andre stationer bus/tog er der tæt på Bunkeflostrand? Ingen - Hyllie ER den eneste station i nærheden af Bunkeflo, som Kystbanen betjener :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anay 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Er der andre stationer som går til Københavns Hovedbanegård? Så kan jeg jo evt. skifte til Kystbanelinjen der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Er der andre stationer som går til Københavns Hovedbanegård? Så kan jeg jo evt. skifte til Kystbanelinjen der. Det er kystbanelinjen du kommer på når du tager den fra Hyllie.. Jeg forstår faktisk ikke helt hvad du mener? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anay 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Det ser ud til at jeg skal ud på en 20 minutters cykeltur til Hyllie station. Det vil jeg sådan set helst undgå. Så vil jeg hellere tage en anden forbindelse mellem Bunkeflostrand og f.eks. Københavns Hovedbanegård. Så på Københavns Hovedbanegård skifter jeg over på kystbanelinjen og kører det sidste stykke derfra. Så derfor vil jeg høre om der er andre togstationer tæt på Bunkeflostrand som går mod København (f.eks. hovedbanegården)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Nej - det er den eneste forbindelse der er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Det ser ud til at jeg skal ud på en 20 minutters cykeltur til Hyllie station. Det vil jeg sådan set helst undgå. Så vil jeg hellere tage en anden forbindelse mellem Bunkeflostrand og f.eks. Københavns Hovedbanegård. Så på Københavns Hovedbanegård skifter jeg over på kystbanelinjen og kører det sidste stykke derfra. Så derfor vil jeg høre om der er andre togstationer tæt på Bunkeflostrand som går mod København (f.eks. hovedbanegården)? Ej altså, der går squ da busser til Hyllie fra bunkeflo.... det tager maks 6-7 min med bussen.. Og fra Hyllie kan du så køre med toget til Skodsborg, hvis det var der du skulle til.. Der er selvfølgelig også graahundsbussen.. men det er næppe hurtigere.. Jeg kan slet ikke se problemet?! :S... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Graahundbus rute 999 til Nørreportstation er et alternativ, køre bare ikke så tit fra Bukeflo....check deres hjemmeside. Men med bussen tager det lidt lang tid....men det er et alternativ. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Så derfor vil jeg høre om der er andre togstationer tæt på Bunkeflostrand som går mod København (f.eks. hovedbanegården)? Undskyld altså... men måske du skulle have brugt 10 minutter på at undersøge transportmulighederne, før du lejede en lejlighed...? Just sayin'. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anay 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Undskyld altså... men måske du skulle have brugt 10 minutter på at undersøge transportmulighederne' date=' [i']før du lejede en lejlighed...? Just sayin'. Det er faktisk det jeg prøver på nu. Jeg har ikke skrevet under på noget. Og så vil jeg bare lige sige tak til alle herinde der har svaret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Nåeh okay... det lød bare som om du stod med det ene ben i entréen allerede. Godt så, men ja det er vel noget med Buslinie 6 til Hyllie St. og derfra med Kystbanen til Skodsborg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Det ser ud til at jeg skal ud på en 20 minutters cykeltur til Hyllie station. Det vil jeg sådan set helst undgå. Så vil jeg hellere tage en anden forbindelse mellem Bunkeflostrand og f.eks. Københavns Hovedbanegård. Så på Københavns Hovedbanegård skifter jeg over på kystbanelinjen og kører det sidste stykke derfra. Så derfor vil jeg høre om der er andre togstationer tæt på Bunkeflostrand som går mod København (f.eks. hovedbanegården)? Der er vel omkring 5 km - så med 30 km/t(gn. for cykelfart?) tager det vel ikke alverden?? Forstår bedre argumenter som regn, blæst etc... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Der er vel omkring 5 km - så med 30 km/t(gn. for cykelfart?) tager det vel ikke alverden?? Forstår bedre argumenter som regn' date=' blæst etc... :)[/quote'] Skal altså lige siges, at størstedelen af cykelruten til Hyllie - er nærmest livsfarligt at køre på.. folk kører som død og helved... incl. mig selv.... ja jeg ville ikke udsætte mig selv for en cykeltur til hyllie.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anay 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Nåeh okay... det lød bare som om du stod med det ene ben i entréen allerede. Godt så, men ja det er vel noget med Buslinie 6 til Hyllie St. og derfra med Kystbanen til Skodsborg. Tak. Det ser rigtig fint ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Jaeh, det kunne da være værre :) Held og lykke, håber du falder godt til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Skriv adressen ind her, og du får alle bus- og togforbindelser serveret på et sølvfad (dog ikke det private busforetagende 999): http://www.reseplaneraren.skanetrafiken.se/querypage_adv.aspx?language=sv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Du kan jo også gøre ligesom mange andre: Købe et parkeringskort til at parkere ved Hyllie Station og køre i bil derhen til. Det er selvfølgeligt dyrere og mindre sundt end at cykle og knapt meget hurtigere - men bestemt mere behageligt i regnvejr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Skal altså lige siges' date=' at størstedelen af cykelruten til Hyllie - er nærmest livsfarligt at køre på.. folk kører som død og helved... incl. mig selv.... ja jeg ville ikke udsætte mig selv for en cykeltur til hyllie..[/quote'] Kommer an på ruten - hvis du tænker på stykket hvor der drejes af før den manuelle Statoil med bil så ja, men er en cykelsti hele vejen ud til "Arena rundkørslen" og derfra syntes jeg ikke folk kører så stærkt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Kommer an på ruten - hvis du tænker på stykket hvor der drejes af før den manuelle Statoil med bil så ja' date=' men er en cykelsti hele vejen ud til "Arena rundkørslen" og derfra syntes jeg ikke folk kører så stærkt...[/quote'] Det er den vej jeg mener ja - nåååå for pokker, det havde jeg jo ikke lagt mærke til at der var :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Det er den vej jeg mener ja - nåååå for pokker' date=' det havde jeg jo ikke lagt mærke til at der var :D[/quote'] Sniger sig også rundt bagved ;o) Fandt ud af det da lillemor(kæresten):o) var ude med vovse og undersøge området - har deraf ikke selv afprøvet ruten.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites