Jump to content
jacobe

Bestilling af Boxer (SE), nogle problemer?

Recommended Posts

Nu skal det satme være, så jeg har tænkt mig at bestille Svensk Boxer for bl.a. at få set noget NFL-slutspil/Superbowl. Som med så meget andet abbonementskøb kræver det kreditgodkendelse, og selvom jeg ikke skylder noget i Sverige, så har man jo hørt masser af skrækhistorier om netop problemer med at blive kreditgodkendt som Dansker i Sverige. Så jeg ville bare lige høre fra dem, som har bestilt Svensk Boxer, om der har været nogle problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Intet problem whatsoever. Det eneste irriterende ved det er, at du jo skal binde dig i 100 år og en gråpære - det er sq belastende. Men bare klø på! ;)
Tak! Men så vidt jeg kan se skal man binde sig i 12 eller 24 måneder - eller "indtil videre". Det er da til at overleve :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tak! Men så vidt jeg kan se skal man binde sig i 12 eller 24 måneder - eller "indtil videre". Det er da til at overleve :)
Nåja... 100 år er måske også at overdrive. Mener, jeg skulle binde mig for mindst 18 mdr. Og det synes jeg faktisk er noget svineri - os danskere er nok bedre vant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites