jacobe 10 Anmeld indhold Skrevet January 9, 2011 Nu skal det satme være, så jeg har tænkt mig at bestille Svensk Boxer for bl.a. at få set noget NFL-slutspil/Superbowl. Som med så meget andet abbonementskøb kræver det kreditgodkendelse, og selvom jeg ikke skylder noget i Sverige, så har man jo hørt masser af skrækhistorier om netop problemer med at blive kreditgodkendt som Dansker i Sverige. Så jeg ville bare lige høre fra dem, som har bestilt Svensk Boxer, om der har været nogle problemer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2011 Intet problem whatsoever. Det eneste irriterende ved det er, at du jo skal binde dig i 100 år og en gråpære - det er sq belastende. Men bare klø på! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Intet problem whatsoever. Det eneste irriterende ved det er, at du jo skal binde dig i 100 år og en gråpære - det er sq belastende. Men bare klø på! ;) Tak! Men så vidt jeg kan se skal man binde sig i 12 eller 24 måneder - eller "indtil videre". Det er da til at overleve :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Tak! Men så vidt jeg kan se skal man binde sig i 12 eller 24 måneder - eller "indtil videre". Det er da til at overleve :) Nåja... 100 år er måske også at overdrive. Mener, jeg skulle binde mig for mindst 18 mdr. Og det synes jeg faktisk er noget svineri - os danskere er nok bedre vant. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Mjae, de er meget glade for bindingsperioder herovre! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites