ahmad.dk 10 Anmeld indhold Skrevet January 4, 2011 Jeg har nu i 2 dage forgæves forsøgt at komme igennem til Forsäkringskassan. Jeg vil meget gerne vide om de kan bruge/godtage en Dansk lægeerklæring/sygemelding. (Jeg arbejder i Sverige- og jeg ved at forsäkringskassan skal "godkende" din sygdom/sygemelding da de i meget højere grad indblandet i processen her end fx. det danske sygedagpenge system er. Er der nogen som har bud på det emne, eller kan henvise til relevante links med svar? På forhånd tak. //Ahmad Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Kan ikke svare dig, men jeg ved at det er muligt at skrive til FK, og at man skulle have svar i løbet af 2 hverdage. Det er på deres kontaktside. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Det kan de ikke Jeg har nu i 2 dage forgæves forsøgt at komme igennem til Forsäkringskassan. Jeg vil meget gerne vide om de kan bruge/godtage en Dansk lægeerklæring/sygemelding. (Jeg arbejder i Sverige- og jeg ved at forsäkringskassan skal "godkende" din sygdom/sygemelding da de i meget højere grad indblandet i processen her end fx. det danske sygedagpenge system er. Er der nogen som har bud på det emne, eller kan henvise til relevante links med svar? På forhånd tak. //Ahmad En bekendt spurgte dem sidste år, og fik nej. Og fik også at vide: Hvorfor skulle vi det! Så svaret fra dem sidste sommer er altså nej. Men hvorfor ikke gå til lægen i Sverige i stedet for at betale til en Dansk!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites