Kvalm 13 Anmeld indhold Skrevet December 29, 2010 Når jeg ser på Trafikken.dk's svenske webcams for Skåne, ser snemængderne ikke alarmerende ud ift. Bornholm. Hvorledes er "virkeligheden" i Trelleborg - Ystad området? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Har dags dato været en tur i Trelleborg (fra Skivarp - på vej 101 mellem Malmø og Ystad). I almindelig er vejene pænt ryddede og snemængderne overskuelige. Men der er undtagelser ... F.eks. ved indkørsel til Trelleborg - kun halvanden ryddet vognbane. Flere steder undervejs ganske store snedriver - d.v.s. mellem 1 og 2 meter i højde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2010 Når jeg ser på Trafikken.dk's svenske webcams for Skåne, ser snemængderne ikke alarmerende ud ift. Bornholm. Hvorledes er "virkeligheden" i Trelleborg - Ystad området? Kørte landskrona-Ystad i går, der var ingen problemer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2010 Thank you very much - så blir vi da bare hjemme :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2010 Øøhhh - måske skulle jeg lige tydeliggøre, at de omtalte store snedriver altså nu ligger ved siden af vejene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2010 Ja, det er svært at vide om vi har samme mængder sne som på bornholm -rigeligt er her ihvertfald ;-) Men personligt kan jeg kun takke alle bondemændene for at køre i døgndrift, så vi får ryddet vejene konstant! Vi har ikke haft problemer med at komme på arbejdet overhovedet :-D Men jeg har hørt at folkene oppe i byens villakvarter har haft store problemer, så vi skal nok være glade for at have bønder omkring os... Godt nok har manden så også ryddet sne time efter time, så havde vi haft en 300 m indkørsel, var vi nok også været sneet inde med al den fygning der har været. Ja, der er mange steder hvor der kun er 1-1½ vognbane, men kører man efter forholdende er her ingen problemer:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2010 Ja, det er svært at vide om vi har samme mængder sne som på bornholm... Præcis og derfor mit spørgsmål - nuvel vi er "nu" kørt 300 km vestpå istedet :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites