Jump to content
skipperarm

BilLån - what to do?

Recommended Posts

Hejsa´ Jeg har købt en herlig bil hos Nissan i Malmö for ca. et år siden, der var bare det med småt som sælgeren ikke gjorde opmærksom på og jeg selvfølgelig ikke lagde mærke til (mit første bilkøb) det var den fine kampagne rente på 1 % var variabel. Et år er gået og renten er steget (det sidste halve år hver eneste måned) til ca. 6.4 % af billånet. Er der nogle gode råd herinde, andet end det er fine lærepenge? håber andre lige kigger en ekstra gang på renten inden de skriver under ;) Mvh. Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller kig i dine vilkår på lånet for at se med hvilke begrundelser de må hæve renten... For mine variable renter er i samme periode ikke steget nævneværdigt, så de må jo ha en eller anden god forklaring... Alternativt kan du jo ringe til dem og sige at du synes renten er steget ret meget, og at du har talt med din bank om at flytte lånet til dem... Men du vil da lige give dem en chance for at være med, så hvad de kunne tilbyde dig af rente hvis du blev hos dem...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites