skipperarm 10 Anmeld indhold Skrevet December 28, 2010 Hejsa´ Jeg har købt en herlig bil hos Nissan i Malmö for ca. et år siden, der var bare det med småt som sælgeren ikke gjorde opmærksom på og jeg selvfølgelig ikke lagde mærke til (mit første bilkøb) det var den fine kampagne rente på 1 % var variabel. Et år er gået og renten er steget (det sidste halve år hver eneste måned) til ca. 6.4 % af billånet. Er der nogle gode råd herinde, andet end det er fine lærepenge? håber andre lige kigger en ekstra gang på renten inden de skriver under ;) Mvh. Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Woa.. Det var godt nok noget af en stigning.. Tæt på svindel da - så meget er den generelle rente da slet ikke steget. Prøv at høre din bank om de ikke kan gøre det billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Eller kig i dine vilkår på lånet for at se med hvilke begrundelser de må hæve renten... For mine variable renter er i samme periode ikke steget nævneværdigt, så de må jo ha en eller anden god forklaring... Alternativt kan du jo ringe til dem og sige at du synes renten er steget ret meget, og at du har talt med din bank om at flytte lånet til dem... Men du vil da lige give dem en chance for at være med, så hvad de kunne tilbyde dig af rente hvis du blev hos dem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skipperarm 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Jaa... jeg syntes også det er blevet lidt voldsomt! Lånet går over 3 år, så det ender vel på en 20 % Tak for input det vil jeg prøve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites