malenehoff 10 Anmeld indhold Skrevet December 27, 2010 Vi har solgt vore lejlighed pr. 1. marts og mangler et sted at bo fra midten af februar til vi har fundet den rigtige bolig for os i Malmö. Nogen der har et bud på hvilke muligheder der findes. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Tja.. Fremleje på Blocket er en mulighed... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Fremleje eller leje... Vi har en lejlighed i Oxie der snart står tom, som måske kunne fremlejes... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mskov 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 tReaX -> jeg har sendt en PM til dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malenehoff 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 det lyder da som en mulighed - hvad skal den koste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Koster ca. 6200 sek om måneden. Men da vi har købt andet skal den være til salg imens I bor der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malenehoff 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Hej tReaX, Tak for tilbuddet, men den chance har vi ikke lyst til at tage, det kan jo betyde flere flytninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Hej tReaX, Tak for tilbuddet, men den chance har vi ikke lyst til at tage, det kan jo betyde flere flytninger. Du skrev jo midlertidig bolig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Hej tReaX, Tak for tilbuddet, men den chance har vi ikke lyst til at tage, det kan jo betyde flere flytninger. Virker da lidt useriøst? Nu sår du faktisk lidt tvivl om du har tænkt dig at behandle en udlejer ordentligt. Jeg er da sikker på at du kan forhandle dig til 3 måneders opsigelse hos tReaX eller hvem der nu fremlejer. Det er skam også muligt at tegne en "andrahands kontrakt" i en fremleje situation. Hyresgästföreningen har en standard man kan bruge. Eller måske den her: http://www.andrahand.se/docs/AndraHand_Hyreskontrakt_Bostad_i_andrahand_2004.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2010 Hej tReaX, Tak for tilbuddet, men den chance har vi ikke lyst til at tage, det kan jo betyde flere flytninger. Det er helt i orden :) Nu kender jeg ikke sindsygt meget til udlejningsmarkedet i Malmö området, men kunne forestille mig det var svært at finde noget med 1½ måneds varsel som man kan leje lige så længe som det nu engang passer en. fdhin - tak for link :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
malenehoff 10 Anmeld indhold Besvaret December 30, 2010 ja det gjorde jeg, men vi har før prøvet at flytte ind i en bolig der var sat til salg og der gik 2 uger, så skulle vi ud igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites