Jump to content
Ann

Julehjælp til strandet dansker

Recommended Posts

Er der nogen der skal over i aften (lillejuleaften) eller i morgen som kan tage en af mine venner med fra Høje Taastrup til Malmø? Han har prøvet hele dagen med togene, men da de blev indstillet kl. 10.00 i formiddags, med meget usikker busdrift som alternativ, blev han hjemme. Han skal nemlig have sin kat med (i bur, har pas og alle papirer i orden), så man tager ikke afsted med sådan en lille en hvis man står strandet ved hovedbanen i flere timer. Eller et endnu værre sted... For der har jo heller ikke været nogen pågatog til Oxie (Ystadlinien). Så hvis der er nogen der vover turen i bil i aften eller i morgen, så ville det være en rigtig julehjælpehånd hvis han kan komme med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gråhundsbussen går da stadig så vidt jeg ved ?
De kører efter lørdagskøreplan i dag - ergo sidste tur 20:10 fra Bådehavnsgade. Derudover: Bemærk: Ingen trafik på søndage og ikke 24/12' date= 25/12, 31/12, 1/1, 22/4, 25/4,2/6 Desuden ville køre-ven jo stadig skulle fra Høje Taastrup til Kbh for at hoppe på Hunden. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De kører efter lørdagskøreplan i dag - ergo sidste tur 20:10 fra Bådehavnsgade. Derudover: Bemærk: Ingen trafik på søndage og ikke 24/12' date= 25/12, 31/12, 1/1, 22/4, 25/4,2/6 Desuden ville køre-ven jo stadig skulle fra Høje Taastrup til Kbh for at hoppe på Hunden. ;)
Graahundbus indstillede driften i dag kl 11.30 Den busvognmand har mindre "klodser" end en døgnflue....ahh...ved ikke, kan godt forestille mig der var nogle udfordringer med at komme rundt i centrum. Men jeg mener, har man en rute, må man opretholde driften selv om der er STORE forsinkelser. Kanforestille mig at der stod folk hele eftermiddagen og ventede. Hele eftermiddagen kørte der busser fra Kastrup til Centralen, intet problem......fungerede faktisk fint, kørte lidt langsomt, men intet problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites