Ann 10 Anmeld indhold Skrevet December 23, 2010 Er der nogen der skal over i aften (lillejuleaften) eller i morgen som kan tage en af mine venner med fra Høje Taastrup til Malmø? Han har prøvet hele dagen med togene, men da de blev indstillet kl. 10.00 i formiddags, med meget usikker busdrift som alternativ, blev han hjemme. Han skal nemlig have sin kat med (i bur, har pas og alle papirer i orden), så man tager ikke afsted med sådan en lille en hvis man står strandet ved hovedbanen i flere timer. Eller et endnu værre sted... For der har jo heller ikke været nogen pågatog til Oxie (Ystadlinien). Så hvis der er nogen der vover turen i bil i aften eller i morgen, så ville det være en rigtig julehjælpehånd hvis han kan komme med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 skulle have skrevet kl. 17 - så havde jeg meldt mig :( Skal desværre den anden vej over i morgen, mod Danmark og fejre jul. Håber i finder ud af det - gråhundsbussen går da stadig så vidt jeg ved ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Sender dig lige en PM. Skal fra Slotsholmen (Indre Kbh) til Malmö ca. 22:45 i bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 gråhundsbussen går da stadig så vidt jeg ved ?De kører efter lørdagskøreplan i dag - ergo sidste tur 20:10 fra Bådehavnsgade. Derudover: Bemærk: Ingen trafik på søndage og ikke 24/12' date= 25/12, 31/12, 1/1, 22/4, 25/4,2/6 Desuden ville køre-ven jo stadig skulle fra Høje Taastrup til Kbh for at hoppe på Hunden. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Tusind tak for PM'erne. :D Juleånden lever og har det godt på Sunddebat! :th2: :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 De kører efter lørdagskøreplan i dag - ergo sidste tur 20:10 fra Bådehavnsgade. Derudover: Bemærk: Ingen trafik på søndage og ikke 24/12' date= 25/12, 31/12, 1/1, 22/4, 25/4,2/6 Desuden ville køre-ven jo stadig skulle fra Høje Taastrup til Kbh for at hoppe på Hunden. ;) Graahundbus indstillede driften i dag kl 11.30 Den busvognmand har mindre "klodser" end en døgnflue....ahh...ved ikke, kan godt forestille mig der var nogle udfordringer med at komme rundt i centrum. Men jeg mener, har man en rute, må man opretholde driften selv om der er STORE forsinkelser. Kanforestille mig at der stod folk hele eftermiddagen og ventede. Hele eftermiddagen kørte der busser fra Kastrup til Centralen, intet problem......fungerede faktisk fint, kørte lidt langsomt, men intet problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites