Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet December 21, 2010 Så man ikke kan komme til dem....med mindre man klikker ved siden af og bruger shift+tab for at komme tilbage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Så man ikke kan komme til dem....med mindre man klikker ved siden af og bruger shift+tab for at komme tilbage.I hvilken browser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 IE8 FF 3.6.13 ser det fint ud. Og hvornår får Steen styr på sine A-records? Så man bare kan skrive sunddebat.com og ikke www.sunddebat.com i browseren.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Ser fint ud i min IE8... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 i min IE8, der ser alt fint ud mht. login og google plugin Mht. sunddebat.com er jeg helt enig, man burde kunne komme ind på siden uden at skulle skrive www Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 IE8 screendump Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Ang. svartid på forum, hart jeg smidt www.sunddebat.com op på browsershots.org og se hvor mange der kommer tilbage med blanke sider.... Jeg venter lige på de sidste ca 40 stykker for at se om jeg er den eneste med det plugin problem... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Ydermere virker det som om den sidder fixed til en bestemt position. Når man trækker i bredden på vinduet i IE8, så bevæger plugin sig ikke men resten af siden gør... Det følger med i FF. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Hvad blev udfaldet på ovenstående? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Hvad mener du? Det var mere en information til Steen. Som noget han skulle se på. De browsershots der er blanke betyder langsom loadtid.... Så jeg er ikke den eneste der ser lange svartider. Hvad blev udfaldet på ovenstående? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Hvad mener du? Det var mere en information til Steen.Jeg venter lige på de sidste ca 40 stykker for at se om jeg er den eneste med det plugin problem...Se ovenstående. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Kan jeg smide dem til dig på en mail? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Kan jeg smide dem til dig på en mail?Smid dem op på et fil-share et sted (depositfiles e.l.), og drop linket herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 De browsershots der er blanke betyder langsom loadtid.... Så jeg er ikke den eneste der ser lange svartider.At sider timer ud på forespørgsler fra USA, tja...det kan jo hænde. Trods alt er debatten jo hosted på et ganske almindeligt webhotel, sammen med en horde af andre sites. Men, som skrevet tidligere, så oplever jeg ikke nogle grelle ting for tiden. Det hjalp gevaldigt at få serveren over på danske breddegrader igen Vedr. Facebook-boksen, så er her lige et par dumps fra min arbejds-maskine: Som det ses, så oplever jeg ikke problemet. (Jeg har ikke testet i FF, da jeg ikke har noget at bruge den til = ikke installeret :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Hvad opløsning benytter du? Når jeg trækker i mit vindue, så rykker den med...... dog ikke i 800x600, men alt over.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tyrkis 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Hvad opløsning benytter du? Når jeg trækker i mit vindue, så rykker den med...... dog ikke i 800x600, men alt over.... Jeg har haft undret mig over samme problem - men helt rigtigt, at gøre vinduet mindre løste problemet - måske toppen også kunne laves så den ser ok ud i større bredder..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Jeg har haft undret mig over samme problem - men helt rigtigt' date=' at gøre vinduet mindre løste problemet - måske toppen også kunne laves så den ser ok ud i større bredder.....[/quote'] Jeg kører det i 1920 x 1200 uden problemer med visningen... Så det er vist ikke fordi den ikke kan skalere op til høje opløsninger... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Tyrkis - Tror du misforstod mig, da jeg ingen problemer har .-) Jeg kører normalt i 1920x1080, men prøvede 1600x900, 1280x720, 1152x648 og 800x600 Det er kun i 800x600 at mit login/facebookconnet osv. ikke rykker med (det står dog stadig korrekt op linje, intet overlapper), de andre opløsninger, står korrekt, overlapper ikke og når der trækkes i vinduet så rykker de med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Jeg kører med 5120x1600 og den sidste IE8 til XP SP3. Det er det samme på en Win7 64bit der kører med den version IE8 du selv bruger. Problem solved: Slog compatibility view fra og så hoppede over på sin plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Problem solved: Slog compatibility view fra og så hoppede over på sin plads.P.I.C.N.I.C. fejl, al'så. Fair nok ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Jeg kører med 5120x1600 og den sidste IE8 til XP SP3. Det er det samme på en Win7 64bit der kører med den version IE8 du selv bruger. Problem solved: Slog compatibility view fra og så hoppede over på sin plads. 5120x1600... Er det et TV du bruger som skærm med den opløsning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 5120x1600... Er det et TV du bruger som skærm med den opløsning Lugter af ATI EyeFinity. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 Nej det er 2 skærme med 2560x1600 i opløsning der er slået sammen til et skrivebord. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Nej det er 2 skærme med 2560x1600 i opløsning der er slået sammen til et skrivebord. Hvis du har konfigureret det så det præsenterer sig som én stor skærm, bliver du så ikke vanvittig over at evt. maksimering af et vindue krydser begge dine skærme? Godt nok lang tid siden jeg har præsenteret begge mine skærmen som 1 stor skærm netop af den årsag, nu er det bare 2 skærme præsenteret til OS'et som 2 skærme så maksimering af et vindue holder sig på den skærm jeg maksimerer på, altså er opløsningen for programmets vedkommende ikke (1920+1600)x1200 men blot 1920x1200. Irritationen for den opsætning, i meget få programmer efterhånden, er dog at nogen programmer ikke er lavet til flere skærme, så hvis jeg har et program åben på min sekundære (venstre) skærm, så kommer koordinaterne i "minus" og så kan den ikke finde ud af at positionere kontekst menuer og sådan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2010 Nej jeg præsenterer det som en stor skærm med det samme baggrundsbillede henover begge fysiske skærme. Du kan styre hvordan vinduer åbnes i det program der følger med grafikkortet. I mit tilfælde nvidia. Du kan ovenikøbet vælge at menulinien kun skal være på den primære skærm af samme årsag med popups. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites