Jump to content
Rikke Rost

Facebook plugin ligger ligeover login felterne.....

Recommended Posts

De browsershots der er blanke betyder langsom loadtid.... Så jeg er ikke den eneste der ser lange svartider.
At sider timer ud på forespørgsler fra USA, tja...det kan jo hænde. Trods alt er debatten jo hosted på et ganske almindeligt webhotel, sammen med en horde af andre sites. Men, som skrevet tidligere, så oplever jeg ikke nogle grelle ting for tiden. Det hjalp gevaldigt at få serveren over på danske breddegrader igen :thumbup: Vedr. Facebook-boksen, så er her lige et par dumps fra min arbejds-maskine: 25k4k02.png23v16k7.png Som det ses, så oplever jeg ikke problemet. (Jeg har ikke testet i FF, da jeg ikke har noget at bruge den til = ikke installeret :o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad opløsning benytter du? Når jeg trækker i mit vindue, så rykker den med...... dog ikke i 800x600, men alt over....
Jeg har haft undret mig over samme problem - men helt rigtigt, at gøre vinduet mindre løste problemet - måske toppen også kunne laves så den ser ok ud i større bredder.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har haft undret mig over samme problem - men helt rigtigt' date=' at gøre vinduet mindre løste problemet - måske toppen også kunne laves så den ser ok ud i større bredder.....[/quote'] Jeg kører det i 1920 x 1200 uden problemer med visningen... Så det er vist ikke fordi den ikke kan skalere op til høje opløsninger...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tyrkis - Tror du misforstod mig, da jeg ingen problemer har .-) Jeg kører normalt i 1920x1080, men prøvede 1600x900, 1280x720, 1152x648 og 800x600 Det er kun i 800x600 at mit login/facebookconnet osv. ikke rykker med (det står dog stadig korrekt op linje, intet overlapper), de andre opløsninger, står korrekt, overlapper ikke og når der trækkes i vinduet så rykker de med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg kører med 5120x1600 og den sidste IE8 til XP SP3. Det er det samme på en Win7 64bit der kører med den version IE8 du selv bruger. Problem solved: Slog compatibility view fra og så hoppede over på sin plads.
5120x1600... Er det et TV du bruger som skærm med den opløsning :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det er 2 skærme med 2560x1600 i opløsning der er slået sammen til et skrivebord.
Hvis du har konfigureret det så det præsenterer sig som én stor skærm, bliver du så ikke vanvittig over at evt. maksimering af et vindue krydser begge dine skærme? Godt nok lang tid siden jeg har præsenteret begge mine skærmen som 1 stor skærm netop af den årsag, nu er det bare 2 skærme præsenteret til OS'et som 2 skærme så maksimering af et vindue holder sig på den skærm jeg maksimerer på, altså er opløsningen for programmets vedkommende ikke (1920+1600)x1200 men blot 1920x1200. Irritationen for den opsætning, i meget få programmer efterhånden, er dog at nogen programmer ikke er lavet til flere skærme, så hvis jeg har et program åben på min sekundære (venstre) skærm, så kommer koordinaterne i "minus" og så kan den ikke finde ud af at positionere kontekst menuer og sådan :mad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej jeg præsenterer det som en stor skærm med det samme baggrundsbillede henover begge fysiske skærme. Du kan styre hvordan vinduer åbnes i det program der følger med grafikkortet. I mit tilfælde nvidia. Du kan ovenikøbet vælge at menulinien kun skal være på den primære skærm af samme årsag med popups. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites