Bjarne233 10 Anmeld indhold Skrevet December 17, 2010 Hejsan. Er der en venlig sjæl der skal den vej den 27/12.....lidt ligemeget med tidspunkt da eneste formål er at hente en bil ved lufthavnen. Der kan aftales et passende benzin/diesel tilskud Kom glad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Hejsan. Er der en venlig sjæl der skal den vej den 27/12.....lidt ligemeget med tidspunkt da eneste formål er at hente en bil ved lufthavnen. Der kan aftales et passende benzin/diesel tilskud Kom glad.Hej Bjarne, ja det skal jeg -jeg kan jo komme forbi og hente dig hvis det er :) Jeg skal til Søborg om aftenen (tror jeg skal være der ved 18 tiden), men det er jo ikke noget problem at smide dig af ved lufthavnen, det behøver du ikke betale noget for... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Du er da en sveske :th2: ....du får lige en PM med tlf nr ..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites