Ufolu 10 Anmeld indhold Skrevet December 17, 2010 Hvor meget og hvad? Skal man vaske vinduer indvendigt og udvendigt (selvom det sner)? Vaske radiatorer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Mon ikke din udlejer kan svare på det. Vi kender ikke lejebetingelserne... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Jeg solgte BR og skal flytte ud + Flytterengøring? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Jag vet egentligen inte vad som gäller vid en BR, men om det är en hyreslägenhet så är flyttstädning något man betalar sig från. Alla fönster, kyl, frys (avfrostat), spis, badrum (bakom badkaret också). Torka av inne i, och ovanpå alla skåp, alla lister, kontakter och hörnor. Hela kittet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Jeg har solgt en BR og flytterengøring var en del af tilbudet fra mægleren. Jeg så lejligheden efter rengøringen og den var som Mohlin siger meget omhyggeligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites