KlingKlong 10 Anmeld indhold Skrevet December 15, 2010 Jeg bor i sverige og arbejder i DK, min arbejdsgiver vil gerne lease en bil i sverige til mig som firmabil. Hvordan er det nu det er med beskatningen af den, der er vistnok noget med at jeg beskattes af den danske værdi er der ikke? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Jo - du skal betale skat af en værdi svarende til hvad bilen ville have kostet med danske nummerplader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 NOgen der har erfaring med leasingselskaber der vil lease ud til et dansk A/S ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 NOgen der har erfaring med leasingselskaber der vil lease ud til et dansk A/S ? Bedste bud må næsten være at tale med Andreas fra Autoperformance... Hvis nogen ved det, er det sku nok ham... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Det vil ALD http://www.aldautomotive.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2010 takker for hjælpen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2012 Nogen der har eksempler på firmaleasede svenske biler? (dansker som bor i Sverige og arbejder i DK) Bilmodel og månedlig leasingpris f.eks. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2012 Nogen der har eksempler på firmaleasede svenske biler? (dansker som bor i Sverige og arbejder i DK) Bilmodel og månedlig leasingpris f.eks. :) Husk at får du stillet fri bil til rådighed af dit danske arbejde skal du beskattes af denne værdi... Og SKAT i DK beregner beskatningsgrundlaget fra den danske værdi af bilen (dvs. inkl. registreringsafgift) selvom bilen er handlet i SE uden afgift... Så ingen genvej her til en fed bil på firmaets regning... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2012 Husk at får du stillet fri bil til rådighed af dit danske arbejde skal du beskattes af denne værdi Det ved jeg, men bilen vil være billige for firmaet ift. en dansk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites