Ufolu 10 Anmeld indhold Skrevet December 15, 2010 Fik fjernet en gammel stikkontakt. Der er 2 ledninger der stikker ud nu. Købte nogle "samle/slutmuffer" i Bauhaus i går og sat dem på ledningerne. Mit spørgsmål er om det er lovligt at gøre det på den måde? Brandfarligt? I Bauhaus siger de at det er OK på den måde.(2 x slutmuffe + plastik låg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Ingen problemer. Hvad skulle alternativet ellers være? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Ingen problemer. Hvad skulle alternativet ellers være? En ny stikkontakt :-) (men jeg har ikke brug for den) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 En ny stikkontakt :-) (men jeg har ikke brug for den)Nå jo - men når nu du vælger ikke at opsætte en sådan, så har du gjort det helt rigtige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Fik fjernet en gammel stikkontakt. Der er 2 ledninger der stikker ud nu. Købte nogle "samle/slutmuffer" i Bauhaus i går og sat dem på ledningerne. Mit spørgsmål er om det er lovligt at gøre det på den måde? Brandfarligt? I Bauhaus siger de at det er OK på den måde.(2 x slutmuffe + plastik låg) det er helt fint så længe du ikke sætter noget op foran huldet! det vil sige skabe eller en ny væg! Du skal bare kunne komme til alle samlinger så 2 x slutmuffe + plastik låg er jo helt prof! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 hvorfor må der ikke stå noget foran hullet ?? jeg har da tind foran mine kontakter. der er dog ikke hul med plaskappe, men rigtige stikkontakter, tænker det er der samme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Det er den korrekte måde du har gjort det på, og du må gerne sætte ting (møbler) foran. Det skal bare være muligt at komme til ledningerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2010 Det er den korrekte måde du har gjort det på' date=' og du må gerne sætte ting (møbler) foran. Det skal bare være muligt at komme til ledningerne.[/quote'] Lige mine ord! Det jeg mente var bare at man ikke måtte sætte en gipsplade ekstra på væggen uden at trække ledningene med ud i "det fri"? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites