Don A 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2010 Er der nogen der har indput/output om denne model.. De har dem i elgiganten til 1700kr. Tænker det er en nem og billig måde at få lidt surrund i stuen og til film i tv. Hvis det da kan sidde til tv'et. humm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 Satelitterne imponerer ikke lydmæssigt - men det kan spille højt og rent. Vedr. indgange, så er der både line og digital - udover de vanlige lydkort-jackstik. Mine præferencer for lyd er nok lidt anderledes end dine - så alt efter hvad du har nu, så kan dette være en voldsom opgradering. Prisen er ihvertfald i orden!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 lige nu har jeg noget sony dims til mine dvd'er som ikke ligger på min ps3/pc, men når jeg ser via ps3 så er det bare lyden fra tv'et.. og så tænke jeg at det sæt var pair til prisen.?? Skal ikke spille mega højt, var mere ude efter lidt sourrond. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 lige nu har jeg noget sont dims til mine dvd'er som ikke ligger på min ps3/pc' date=' men når jeg ser via ps3 så er det bare lyden fra tv'et.. og så tænke jeg at det sæt var pair til prisen.?? Skal ikke spille mega højt, var mere ude efter lidt sourrond.[/quote']Det kan det sagtens klare. Til prisen kommer du langt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 oki. så ser jeg lige lidt nærmer på det system.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 hvis du har en surround forst. i forvejen kan den vel tage optisk lyd ind fra din ps3? sådan gør jeg da i hvertfald :) hdmi->monitor og toslink->surround reciver. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Har ikke noget sorrund i forvejen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hippy81 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Hej, jeg har det samme sæt, og jeg er fuldt ud tilfreds - de spiller rigtigt fint både som surround sæt og til normal musik brug læs: Spotify på iPhone / iPad, og prisen taget i betragtning så synes jeg det er et godt køb :-) God Jul! /Brian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Kunne ikke læse mig til om prisen var i danske eller svenske? dustinhome.dk har den på tilbud til 1499 danske.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 Kunne ikke læse mig til om prisen var i danske eller svenske? dustinhome.dk har den på tilbud til 1499 danske..Ja - så det også lige i deres nyhedsbrev. Det er altså en rigtig fin pris.... http://www.dustinhome.dk/pd_5010546600.aspx Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2010 ja det er billigt. LÆKKERT :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites