Jump to content
Don A

Logitech Z-5500

Recommended Posts

Er der nogen der har indput/output om denne model.. De har dem i elgiganten til 1700kr. Tænker det er en nem og billig måde at få lidt surrund i stuen og til film i tv. Hvis det da kan sidde til tv'et. humm

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Satelitterne imponerer ikke lydmæssigt - men det kan spille højt og rent. Vedr. indgange, så er der både line og digital - udover de vanlige lydkort-jackstik. Mine præferencer for lyd er nok lidt anderledes end dine - så alt efter hvad du har nu, så kan dette være en voldsom opgradering. Prisen er ihvertfald i orden!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lige nu har jeg noget sony dims til mine dvd'er som ikke ligger på min ps3/pc, men når jeg ser via ps3 så er det bare lyden fra tv'et.. og så tænke jeg at det sæt var pair til prisen.?? Skal ikke spille mega højt, var mere ude efter lidt sourrond.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lige nu har jeg noget sont dims til mine dvd'er som ikke ligger på min ps3/pc' date=' men når jeg ser via ps3 så er det bare lyden fra tv'et.. og så tænke jeg at det sæt var pair til prisen.?? Skal ikke spille mega højt, var mere ude efter lidt sourrond.[/quote']Det kan det sagtens klare. Til prisen kommer du langt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej, jeg har det samme sæt, og jeg er fuldt ud tilfreds - de spiller rigtigt fint både som surround sæt og til normal musik brug læs: Spotify på iPhone / iPad, og prisen taget i betragtning så synes jeg det er et godt køb :-) God Jul! /Brian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites