dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Skal vi se, om vi allerede nu kan finde en ny dato ultimo marts / primo april? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Jeg er frisk :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Yepski! Bare sig til! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Jeg er også frisk - hvis mit yderlige mandat stadig holder Men alt kommer naturligvis an på datoen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 7, 2011 Jeg har ikke lige helt styr på min kalender deromkring endnu, men primo april lyder som en idé Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Så tillader jeg mig at kaste en dato på bordet... Hvad siger folk til den 2. April? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 10, 2011 Så tillader jeg mig at kaste en dato på bordet... Hvad siger folk til den 2. April? det er en god dato. Jeg er på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Jeg kan umiddelbart også 2. april. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 så er det jo en aftale.. hehe... og dog, vi skal lige have kokken med også jo :) :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Kan muligvis også d. 2. april Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Det ser ud til at jeg godt kan den 2. april Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Så skal vi finde lokaliteter :) Nogen der melder sig (og som har muligheden for at huse det antal mennesker), eller skal vi til at være kreative? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Jeg lægger gerne hus til igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Jeg lægger gerne hus til igen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Jeg lægger gerne hus til igen mega nice.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2011 Dannemare, der er kommet opdatering til L4D 2 :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2011 Thumbs up! Jeg har noget om formiddagen jeg skal til (børnene skal til DM i skak med deres klasse), men slutter mig rigtig gerne til i løbet af eftermiddagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2011 Jeg lægger gerne hus til igen Det er sku lige før vi snart skal til at spytte i husleje kassen, så meget som vi trækker på dine lokaliteter ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2011 Dannemare' date=' der er kommet opdatering til L4D 2 :)[/quote'] Den må jeg hellere lige få suget inden næste gang så. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2011 der er kommet update til SC II ser jeg her til aften, bare så i husker at opdater :) vil tage mig et spil og øve mig lidt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret February 19, 2011 Der er faktisk kommet 2 indenfor 3 dage :-) Nu oppe på 2430 points..... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2011 Ny tråd med info: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=21077&pagenumber= Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites