Jump to content
bananas

Øresunds LAN Januar 2011

Recommended Posts

Jeg bliver desværre nød til at melde fra igen. Jeg har fået den ondeste influenza, og ser ikke mig selv klar til nattespilleri lørdag. Sgu ellers ærgeligt da vi nu var så mange, og maden lød så spændende. Jeg overføre penge til mad alligevel, så mister i ikke noget der. Håber i får en god og hyggelig aften, og håber der kommer et senere arrangement man kan være med i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg bliver desværre nød til at melde fra igen. Jeg har fået den ondeste influenza, og ser ikke mig selv klar til nattespilleri lørdag. Sgu ellers ærgeligt da vi nu var så mange, og maden lød så spændende. Jeg overføre penge til mad alligevel, så mister i ikke noget der. Håber i får en god og hyggelig aften, og håber der kommer et senere arrangement man kan være med i.
Det var surt - god bedring!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Finder vi ud af - men i hvert fald noget Starcraft 2 Switch: Er der 2 stykker som vil tage en switch med? gerne en gigabitversion.
OT, er den lille kiosk nede på hjørnet ikke lukket?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ville bare sige 1000 tak for glimrende arrangement og selskab. Var skide skægt!
Også et tak herfra til bananas for at lægge dejlige lokaler til samt de, der var indvolveret i at lave lækker mad. Og tak til jer alle andre for at være overbærende med os som nybegyndere i Starcraft - vi må vist gå i intensiv træningslejr inden næste gang, så vi kan yde bare en lille smule modstand! (-: Vh, Lars.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vil jeg tillade mig at kaste et nyt forslag på banen: http://www.comon.dk/nyheder/sa-er-der-liv-i-duke-nukem-1.387269.html Dem af os som har været med i gamet siden 90'erne kender vist godt det her spil... Så hvad siger folk til et Duke Nukem Revival LAN til Maj når spillet udkommer :D
Lad os håbe de tillader lokale servere, så alt ikke SKAL foregå over en af deres egne servere på baner med alle mulige andre knaldperler. 1996 på min p60 var tider!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så vil jeg tillade mig at kaste et nyt forslag på banen: http://www.comon.dk/nyheder/sa-er-der-liv-i-duke-nukem-1.387269.html Dem af os som har været med i gamet siden 90'erne kender vist godt det her spil... Så hvad siger folk til et Duke Nukem Revival LAN til Maj når spillet udkommer :D
Lyder som en god ide...... men vi skal nok vente til midt/slut maj, uge 19 eller 20, så vi er sikre på det er kommet, evt. i en lan-only version :-) Ps. jeg er på 2160 points i SC2 og har 100% i single player.... hold da op hvor skal man save meget i brutal hvis man skal nå alle 29 missioner (især for en newbi som mig) Jeg har så også spillet single player igennem 5 gange :-) Så nu er det bare co-op, skal op på 2 x 250 spil :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lad os håbe de tillader lokale servere, så alt ikke SKAL foregå over en af deres egne servere på baner med alle mulige andre knaldperler.
Det er jo så det vi håber på :)
Lyder som en god ide...... men vi skal nok vente til midt/slut maj, uge 19 eller 20, så vi er sikre på det er kommet, evt. i en lan-only version :-) Ps. jeg er på 2160 points i SC2 og har 100% i single player.... hold da op hvor skal man save meget i brutal hvis man skal nå alle 29 missioner (især for en newbi som mig) Jeg har så også spillet single player igennem 5 gange :-) Så nu er det bare co-op, skal op på 2 x 250 spil :-)
Du fanger bare mig når jeg er online, er altid frisk på at tæve nogen i SC2 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites