Rene 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Jeg bliver desværre nød til at melde fra igen. Jeg har fået den ondeste influenza, og ser ikke mig selv klar til nattespilleri lørdag. Sgu ellers ærgeligt da vi nu var så mange, og maden lød så spændende. Jeg overføre penge til mad alligevel, så mister i ikke noget der. Håber i får en god og hyggelig aften, og håber der kommer et senere arrangement man kan være med i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Jeg bliver desværre nød til at melde fra igen. Jeg har fået den ondeste influenza, og ser ikke mig selv klar til nattespilleri lørdag. Sgu ellers ærgeligt da vi nu var så mange, og maden lød så spændende. Jeg overføre penge til mad alligevel, så mister i ikke noget der. Håber i får en god og hyggelig aften, og håber der kommer et senere arrangement man kan være med i. Det var surt - god bedring! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Så blev der indkøbt sauce... Det blev til følgende: Bearnaise Svampe Peber Da jeg ingen erfaring har i doseringer til andre end mig selv, så er der 200ML i hver pose og jeg har købt 3 poser af hver... Så må nogle af madhovederne i tråden lige kommentere om det er for lidt eller måske for meget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Det er fint :-) Det er jo kun til kød, men kan også bruges til kartoffel... der skal smovses :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2011 Så blev der indkøbt sauce... Det blev til følgende: Bearnaise Svampe Peber Perfekt! Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 Så blev der også købt kartofler inkl. smør dertil :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 alle - husk ørebøffer hvis man har behov for lyd :-) Og 1 stk netkabel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 alle - husk ørebøffer hvis man har behov for lyd :-) Og 1 stk netkabel. jep. og jo længer netkabel jo bedre ?? eller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 Så er der 12 stk. 350-400 grams entrecote bøffer fra dansk ungkvæg afhentet fra min slagter :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 Så er der 12 stk. 350-400 grams entrecote bøffer fra dansk ungkvæg afhentet fra min slagter :-) :th2: Ses i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 Så er der 12 stk. 350-400 grams entrecote bøffer fra dansk ungkvæg afhentet fra min slagter :-) Lyder ikke sårligt. Må man spørge hvor den slagter bor, og hvad han tager for sådanne bøffer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2011 http://www.ekholm-koed.dk/shop/ ;-) Jeg afhenter normalt fra ham i danmark... synes kød er en tillidssag og kan godt lide at snakke med den jeg køber kød af når det skal være ok. Man kan aftale levering forskellige steder i hovedstadsområdet hvis det har interesse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Finder vi ud af - men i hvert fald noget Starcraft 2 Switch: Er der 2 stykker som vil tage en switch med? gerne en gigabitversion. OT, er den lille kiosk nede på hjørnet ikke lukket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 Super duper - har glædet mig meget. Mit første lan party i umindelige tider. Ses lige om lidt, og de der bøffer lyder satme godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2011 OT' date=' er den lille kiosk nede på hjørnet ikke lukket?[/quote'] æh - jo - men der er en anden nede ved siden af Pizzariaet ved Torsoen. 300m er vist det rigtige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2011 Jeg ville bare sige 1000 tak for glimrende arrangement og selskab. Var skide skægt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2011 Jeg ville bare sige 1000 tak for glimrende arrangement og selskab. Var skide skægt! Også et tak herfra til bananas for at lægge dejlige lokaler til samt de, der var indvolveret i at lave lækker mad. Og tak til jer alle andre for at være overbærende med os som nybegyndere i Starcraft - vi må vist gå i intensiv træningslejr inden næste gang, så vi kan yde bare en lille smule modstand! (-: Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2011 Ja, tak for i går. Det var rigtigt hyggeligt, især at prøve at spille som Zerg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2011 Tak til alle for et godt arrangement, og en stor tak til Klaus for at lægge hytten til (endnu en gang) :) Til dem som skal bruge lidt træning, siger I bare til så stiller jeg op til nogle spil ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2011 Hyggeligt som altid. Og superlækkert kød. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Så vil jeg tillade mig at kaste et nyt forslag på banen: http://www.comon.dk/nyheder/sa-er-der-liv-i-duke-nukem-1.387269.html Dem af os som har været med i gamet siden 90'erne kender vist godt det her spil... Så hvad siger folk til et Duke Nukem Revival LAN til Maj når spillet udkommer :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Så vil jeg tillade mig at kaste et nyt forslag på banen: http://www.comon.dk/nyheder/sa-er-der-liv-i-duke-nukem-1.387269.html Dem af os som har været med i gamet siden 90'erne kender vist godt det her spil... Så hvad siger folk til et Duke Nukem Revival LAN til Maj når spillet udkommer :DLad os håbe de tillader lokale servere, så alt ikke SKAL foregå over en af deres egne servere på baner med alle mulige andre knaldperler. 1996 på min p60 var tider! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Så vil jeg tillade mig at kaste et nyt forslag på banen: http://www.comon.dk/nyheder/sa-er-der-liv-i-duke-nukem-1.387269.html Dem af os som har været med i gamet siden 90'erne kender vist godt det her spil... Så hvad siger folk til et Duke Nukem Revival LAN til Maj når spillet udkommer :D Lyder som en god ide...... men vi skal nok vente til midt/slut maj, uge 19 eller 20, så vi er sikre på det er kommet, evt. i en lan-only version :-) Ps. jeg er på 2160 points i SC2 og har 100% i single player.... hold da op hvor skal man save meget i brutal hvis man skal nå alle 29 missioner (især for en newbi som mig) Jeg har så også spillet single player igennem 5 gange :-) Så nu er det bare co-op, skal op på 2 x 250 spil :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2011 Lad os håbe de tillader lokale servere, så alt ikke SKAL foregå over en af deres egne servere på baner med alle mulige andre knaldperler. Det er jo så det vi håber på :) Lyder som en god ide...... men vi skal nok vente til midt/slut maj, uge 19 eller 20, så vi er sikre på det er kommet, evt. i en lan-only version :-) Ps. jeg er på 2160 points i SC2 og har 100% i single player.... hold da op hvor skal man save meget i brutal hvis man skal nå alle 29 missioner (især for en newbi som mig) Jeg har så også spillet single player igennem 5 gange :-) Så nu er det bare co-op, skal op på 2 x 250 spil :-) Du fanger bare mig når jeg er online, er altid frisk på at tæve nogen i SC2 :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2011 Dem som skal med næste gang må gerne øve lidt mere end det er tilfældet her ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites