sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Hmm... Nogen der gider stå for indkøb og tilberedning af bagekartofler og sovs/sauce? Havde regnet med at der kom 6-7 personer, så er lidt interesseret i at dele byrden lidt op :-) Jeg forestår gerne bagekartoflerne, såfremt jeg kan låne ovnen hos vores kære vært :) Sovsen vil I ikke betro mig med kan jeg godt love ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Jeg forestår gerne bagekartoflerne, såfremt jeg kan låne ovnen hos vores kære vært :) Den står naturligvis til disposition. :) Jeg har netop sendt en pm ud med min adresse til dem, som ikke har været her før - hvis jeg skulle have glemt nogen, så send mig en pm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Nu skiver du indkøb. Jeg kan godt handle lidt hvis det et. Hvad har du i tankerne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Indkøb og tilberedning af kartoflerne er afsat ;-) Men du må da gerne indkøbe noget sauce/sovs og stå for det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Indkøb og tilberedning af kartoflerne er afsat ;-) Men du må da gerne indkøbe noget sauce/sovs og stå for det Hvor mange endte med at være med på spisningen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Til mad har disse tilkendegivet: Bananas sup3rior Menace Don A Dannemare Bonne Bonne's søn (som må have et eller andet nick) Rene Frakkel Thomas_lund Mortimer dabp Pm sendt ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Til mad har disse tilkendegivet: Bananas sup3rior Menace Don A Dannemare Bonne Bonne's søn (som må have et eller andet nick) Rene Frakkel Thomas_lund Mortimer Jeg er lige vågnet fra slumresøvnen, jeg er også klar på noget MAM! :P Sig endelig til hvis jeg skal slæbe noget med... Jeg er gourmetkok til daglig.... Eller.... Jeg kan i hvert fald koge et æg(dog kun HELT hårdkogte) og jeg laver en herre god tunmus! :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Indkøb og tilberedning af kartoflerne er afsat ;-) Men du må da gerne indkøbe noget sauce/sovs og stå for det jeg vil meget gerne købe ind hvis der kommer en liste til mig. men en ting er sikkert, jeg ikke nogen sovs kunge, så der melder jeg meget gerne fra :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Roger.... en tunmus ???? en mus af tun eller ? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 hehe........... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Roger.... en tunmus ???? en mus af tun eller ? hehe Ja, jeg er jo opvokset på landet hvor vi ikke havde så mange tun.... Så man lærer at arbejde med hvad man har og så kreerer man et appetitligt navn til det.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Tænkte at vi måske skulle anskaffe os noget kryddersmør og/eller hvidløgssmør til de bagekartofler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 God ide :-) Og evt. kan du så købe noget bæger-sauce med :-) Vil lige tilføje at tilmeldig til mad slutter Onsdag kl 12, så hvis der er flere der tænker på at tage med til LAN, så er det deadline for min slagter..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 God ide :-) Og evt. kan du så købe noget bæger-sauce med :-) Vil lige tilføje at tilmeldig til mad slutter Onsdag kl 12, så hvis der er flere der tænker på at tage med til LAN, så er det deadline for min slagter..... Det var jo nok til at arrangere :) Hvilken type skal vi satse på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Hvilken type skal vi satse på? Det bedste. Ang. Starcraft II, så har jeg købt to licenser, hvor der med hver fulgte en 10 dages guest trial. Så de to første, der sender mig en PM med deres emailadresse og som deltager i ØresundsLAN'et på lørdag, får koden og vejledning til en 10 dages guest trial. Først til mølle. Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Tror vi har nok med koder efterhånden. -:). Hehe Med de 10 dage. Det er dem med enten 10 dage eller 7 timer ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Tror vi har nok med koder efterhånden. -:). Hehe Med de 10 dage. Det er dem med enten 10 dage eller 7 timer ik? Arg... ser nu at det er World of Warcraft, der er trial til... hvor åndsvagt... Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Hehe det går nok. Hvis folk kommer frem over så er det nok et godt træk at købe sit eget spil. -:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Det var nu nærmere hvilken type sauce der skulle satses på :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 Det var nu nærmere hvilken type sauce der skulle satses på :D Ah... Er bearnaise for trivielt? Eller måske noget peber sauce? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2011 ja hvis vis skal have det der lækker kød stemmer jeg helt klart for det ikke bliver bearnaise ... men måske noget rødvins sovs eller sådan aktig... men spiser det hele og spiser den sovs der bliver serveret. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Mht. sauce er det måske en lille ting, men alligevel lidt tidskrævende bare at beslutte :-) hehe svampe, bernaise, peber eller gorgonzola er klart mine favoritter Personligt synes jeg de 3 første er nemmeste at købe på pulver eller bæger og gorgonzola er verdens nemmeste sauce at lave selv, men det er ikke alle der kan lide den.... bernaise laver jeg normalt også selv, men det er kun til max 4 personer, ellers er det for uoverkommeligt for mig (når alt andet også skal laves) BTW... husk at opdateret jeres SC2, der er lige komemt en ny patch der rykker lidt rundt på balancen, hotkeys og opdatere diverse, som fylder 100 mb Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Svamp eller peber. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Spiser sgu også hvad der nu serveres. Mht spil - jeg har øvet mig i SC2, men hold da op hvor får man tæsk online. Kan slet ikke følge med inden en ADHD teenager har produceret 5 gange mængden af enheder end mig :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2011 Spiser sgu også hvad der nu serveres. Mht spil - jeg har øvet mig i SC2, men hold da op hvor får man tæsk online. Kan slet ikke følge med inden en ADHD teenager har produceret 5 gange mængden af enheder end mig :-D Haha... placement matches er sku aldrig sjove, man ender altid med at blive sat op mod dem som er 250 gange stærkere end en selv :) Men prøv du at blive sat mod en Diamond League player, der får selv nogle af os som er rimeligt gode til spillet samme oplevelse som dig ;) Mht. sauce er det måske en lille ting, men alligevel lidt tidskrævende bare at beslutte :-) hehe svampe, bernaise, peber eller gorgonzola er klart mine favoritter Personligt synes jeg de 3 første er nemmeste at købe på pulver eller bæger og gorgonzola er verdens nemmeste sauce at lave selv, men det er ikke alle der kan lide den.... bernaise laver jeg normalt også selv, men det er kun til max 4 personer, ellers er det for uoverkommeligt for mig (når alt andet også skal laves) BTW... husk at opdateret jeres SC2, der er lige komemt en ny patch der rykker lidt rundt på balancen, hotkeys og opdatere diverse, som fylder 100 mb Så må planen vel gå på Peber og Bearnaise? Og kryddersmør/hvidløgssmør til kartoflerne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites