dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Husk også Carmageddon :D Yes. :) Medbringer af gamle spil Carmageddon, Serious Sam og Atomic Bomberman. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Serious Sam kom faktisk for et stykke tid side i en HD udgave, med opdateret modeller og grafik, men med samme skønne gameplay. Kan se at det er på tilbud på steam for 1,49€, eller 4 stk for 4,50 €. Det tror jeg sgu lige jeg napper, 1,49€ er jo lige til at klare :) http://store.steampowered.com/app/41000/ Yes. :) Medbringer af gamle spil Carmageddon' date=' Serious Sam og Atomic Bomberman. ;)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Serious Sam kom faktisk for et stykke tid side i en HD udgave, med opdateret modeller og grafik, men med samme skønne gameplay. Kan se at det er på tilbud på steam for 1,49€, eller 4 stk for 4,50 €. Det tror jeg sgu lige jeg napper, 1,49€ er jo lige til at klare :) http://store.steampowered.com/app/41000/ Cool. Godt spottet. Det suger jeg sgu også lige via Steem så, en af de næste dage. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Serious Sam kom faktisk for et stykke tid side i en HD udgave, med opdateret modeller og grafik, men med samme skønne gameplay. Kan se at det er på tilbud på steam for 1,49€, eller 4 stk for 4,50 €. Det tror jeg sgu lige jeg napper, 1,49€ er jo lige til at klare :) http://store.steampowered.com/app/41000/ Kan man med Steam installere spillet på flere maskiner, ligesom med Impulse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Jamen, så vil jeg gerne melde mig til + madoplevelsen også :-D (Der er en mikroskopisk chance for afbud, da jeg har en deadline den 14. om aftenen - men der burde ikke være ko på isen med mindre noget ramler totalt) Husk at hvis du melder afbud, så skylder du stadig for maden ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Husk at hvis du melder afbud' date=' så skylder du stadig for maden ;-)[/quote'] Helt fair :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Serious Sam kom faktisk for et stykke tid side i en HD udgave, med opdateret modeller og grafik, men med samme skønne gameplay. Kan se at det er på tilbud på steam for 1,49€, eller 4 stk for 4,50 €. Det tror jeg sgu lige jeg napper, 1,49€ er jo lige til at klare :) http://store.steampowered.com/app/41000/ Synes der står 7,49€ (okay, stadig billigt, men jeg henter kun, hvis andre gør det samme og vi planlægger lidt co-op-spilletid d. 15. jan) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Synes der står 7' date='49€ (okay, stadig billigt, men jeg henter kun, hvis andre gør det samme og vi planlægger lidt co-op-spilletid d. 15. jan)[/quote'] Hehe, ja det gør det sgu også her nu. Der var 90% tidligere på dagen, de har sgu ændret det, eller så var det en fejl før. :( Surt jeg ikke lige nåede at købe det mens jeg var på jobbet. Hvis man søger på google efter serious sam hd, så kommer det et link op til steam hvor de har cachet de 90%. Er dog stadig 50% når man kliller på det :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 SC2 og cod4 er indtil videre nok for mig :) TA og bomberman er dog interessante og Carmageddon ligger vist nok et sted på min harddisk.... vi kan alligevel kun være max 8 til SC2... men vi kan jo altid dele os op Til dem der ikke har cod4, så har vi en multi-licens LAN-version Og til dem der ikke har købt sc2, så får alle der køber sc2 i en butik, 2 gæstekort med der virker i 7 timer onlinespille tid (dvs. at man kan disconnecte nårm na ikke spiller, eller spiller singleplayer og så tæller den ikke) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret December 29, 2010 Lyder rigtigt spændende med "sousvide" - eller hvad det hedder - ser frem til at prøve det. Ved ikke om jeg fik tilkendegivet helt klart mht. maden, Menace - men jeg (og min søn) er begge interesserede i mad også. (korrigeret: fandt din statusliste, Menace - efter at jeg postede ovenstående) Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 Damn, efter du skrev om det der Sous Vide, undersøgte jeg lige lidt på nettet og det lød lige som noget for mig. Så jeg nåede lige at bestille en Sous Vide Supreme hjem som julegave til mig selv, og efter en tur i Bauhaus efter en gasblæser, lavede jeg min første Culotte i ovnen igår. Efter 5 timer ved 58 grader , så var den sgu bare perfekt. Skulle måske have haft en smule mere peber, men var lidt forsigtig da jeg læste at krydderier blev forstærket, men gav den bare lidt ekstra på tallerkenen. Glæder mig til at se hvordan en "proff" gør det på næste lørdag. :) I kan godt glæde jer, for det er sgu en fed måde at lave kødet på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 ahh dejligt... vil ikke kalde mig proff, men har da prøvet det en 15 gange eller lignende, så det er ikke helt "newbie" heller :-) Jeg kiggede også på "sous vide supreme", men mit valg faldt på "sous vide magic" da den pumper vandet rundt og man er ikke "bundet" til en beholder, men man kan flytte udstyret over i en større balje hvis man ønsker det. Min blev sendt som et "free review-kit" da det var udenfor EU og den blev godtaget af tolden :-) Men dejligt jeg har givet lidt inspiration til mange gode bøffer fremover :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 Damn' date=' efter du skrev om det der Sous Vide, undersøgte jeg lige lidt på nettet og det lød lige som noget for mig. [/quote'] Jeg har også været fristet, siden Dennis bragte emnet på banen. Godt at høre, det var en succes. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 Hvis man sidder og kigger så er disse i top4 til amatørbrugere: Polyscience Circulator Sous vide Magic Addélice Circulator SousVide Supreme Og i den rækkefølge..... Det smarte ved de 3 første er at man ikke er begrænset til 1 vandbad og størrelse. Det smarte ved den sidste er at man har det hele i en praktisk maskine og skal ikke rode med kabler, luft osv. (mener slet ikke der er luft i den dog) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2011 Der er ingen luft pumpe i min Supreme, der er sådan en hullet rist/plade man bruger i bunden, som skulle sørge for cirkulation så der ikke kommer hotspots i vandet. Størrelsen på vandbadet kan selvfølgelig blive et problem hvis man skal lave mange bøffer, eller kæmpe stege. Den samlede maskine lød nem at gå til, og det virkede som om folk var tilfredse. Læste også om folk som have bygget sin egen dypkoger med termostat osv,men så meget lodning skal jeg ikke kaste mig over. :) Bliver sjovt at se din opstilling. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 og så hut jeg husker så blev der drukket lidt kaffe, Hvis det er så tager jeg gerne bønner med.. Nogen gode nogen vel og mærke :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 og så hut jeg husker så blev der drukket lidt kaffe' date=' Hvis det er så tager jeg gerne bønner med.. Nogen gode nogen vel og mærke :-)[/quote'] Det lyder som en rigtig god idé :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Det lyder som en rigtig god idé :) Så er det en aftale. Bliver vildt denne gang.. PS PS: Jeg vil gerne sidde samme sted hvis muligt, var perfekt for mig, mindre perfekt for dannemare :-) hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2011 Er lidt ærgerlig over at jeg har andre planer. Det er typisk at to klasse arrangementer altid skal finde samme dato :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2011 Må man være med hvis man ikke har SC2? For så har kæresten bevilligt udgang + min vagt er byttet væk. Er klar på både game og mad :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2011 Må man være med hvis man ikke har SC2? For så har kæresten bevilligt udgang + min vagt er byttet væk. Er klar på både game og mad :) Sagtens - måske er der nogen af de andre, som har flere guest passes tilbage - men jeg ved det ikke. Under alle omstændigheder er vi ved at være så mange at der måske bliver spillet flere forskellig ting samtidigt. Skal vi betragte dit spørgsmål som en tilmelding ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2011 Jep, jeg er klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2011 Det bliver så til en 16-ports switch og ikke en 24-ports jeg medbringer... Den anden røg lige på et netværk til at klare en nødsituation, og kan ikke tages ned før om nogle uger... Men ud fra deltager antallet at dømme skulle det også funke fint :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2011 Og husk netværkskabler, jo længer jo bedre husker jeg det som ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2011 Hmm... Nogen der gider stå for indkøb og tilberedning af bagekartofler og sovs/sauce? Havde regnet med at der kom 6-7 personer, så er lidt interesseret i at dele byrden lidt op :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites