Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Bare rolig, selvom vi er et par stykker der har spillet det et par gange er vi stadig skidedårlige :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Bare rolig' date=' selvom vi er et par stykker der har spillet det et par gange er vi stadig skidedårlige :-)[/quote'] lol -:). Kunne ikke været sagt bedre. Jeg er også klar til dit madprojekt. -:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2010 Lyder til at vi bliver en del denne gang og med rigtig dejlig mad -:). Ender med at vi skal udvide til 2 dage efter hånden. Hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2010 Jeg må melde fra til maden lader det til' date=' da min søster har besluttet sig for at holde sin fødselsdag den pågældende lørdag... Jeg bliver derfor nok ikke længere end til sidst på eftermiddagen :([/quote'] Og jeg springer så på igen :) Søsteren har valgt at flytte sin fødselsdag til dagen for, så jeg kan komme med til det hele :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 24, 2010 Til mad har disse tilkendegivet: Bananas sup3rior Menace Don A Dannemare Bonne Bonne's søn (som må have et eller andet nick) Rene Frakkel Thomas_lund Mortimer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2010 Hov, jeg kan se jeg ikke er kommet med over fra den gamle tråd, er det fordi der ikke er plads til mere en 8 med hensyn til sc2, eller bre forglemmelse? (eller fordi jeg var skoddårlig sidst :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2010 Hov' date=' jeg kan se jeg ikke er kommet med over fra den gamle tråd, er det fordi der ikke er plads til mere en 8 med hensyn til sc2, eller bre forglemmelse? (eller fordi jeg var skoddårlig sidst :) )[/quote'] Der er plads til mere end 8 Grunden til at jeg laver en ny tråd, og ikke bare skriver folk på, er at jeg vil have en 100% klar tilmelding efter at jeg har sat den præcise dato og tidspunkt. Men jeg betragter denne post som en tilmelding. Skriv i en post, hvis du også er med på det mad, som Menace's vil lave. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2010 Jeg medbringer for øvrigt switch ligesom sidst... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene 10 Anmeld indhold Besvaret December 26, 2010 Fjong nok så. Jeg er også på til noget mad alá Sous Vide. Der er plads til mere end 8 Grunden til at jeg laver en ny tråd, og ikke bare skriver folk på, er at jeg vil have en 100% klar tilmelding efter at jeg har sat den præcise dato og tidspunkt. Men jeg betragter denne post som en tilmelding. Skriv i en post, hvis du også er med på det mad, som Menace's vil lave. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Jeg er også frisk på spil og mad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Jeg medbringer for øvrigt switch ligesom sidst... Perfekt. Men vi stadig stadig 1 stk switch så, right? Jeg har desværre ikke nogen gigabit switch selv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Frakkel 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 jeg kan tage en 8 port gigabitswitch med Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 jeg kan tage en 8 port gigabitswitch med Og kombineret med min 24-ports skulle man formode at vi kunne klare det :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Er der blevet fyldt op til arrangementet? Ellers kunen jeg være interesseret, hvis i altså spiller spil som er Mac kompatible :-D /T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Er der blevet fyldt op til arrangementet? Ellers kunen jeg være interesseret, hvis i altså spiller spil som er Mac kompatible :-D /T Der burde være plads endnu. :) Starcraft II, som også fås til Mac, spiller vi en hel del. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Der burde være plads endnu. :) Starcraft II' date=' som også fås til Mac, spiller vi en hel del.[/quote'] MAC er også velkommen :) Starcraft 2 kører ganske fint på sådan en kværn, såfremt den er Intel baseret (hvilket de har været de sidste mange år)... Og som en sidenote kan jeg oplyse at jeg satser på at give dig kamp til stregen igen Frederik... Denne gang som Platinum rank'ed i SC2 ladder ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Og som en sidenote kan jeg oplyse at jeg satser på at give dig kamp til stregen igen Frederik... Denne gang som Platinum rank'ed i SC2 ladder ;) :D Det skulle være muligt. Spiller kun når vi mødes hos Bananas. :) Til gengæld er jeg netop ved at installere WoW: Cataclysm, som skal spilles nogle aftener om ugen efter børnenes sengetid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Jamen, så vil jeg gerne melde mig til + madoplevelsen også :-D Får lige gaflet SC2 online, og så kører vi på i hård træning. Mange år siden jeg har spillet RTS - SC 1 + Total Annihilation var et hit dengang :-D (Der er en mikroskopisk chance for afbud, da jeg har en deadline den 14. om aftenen - men der burde ikke være ko på isen med mindre noget ramler totalt) /T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Jamen, så vil jeg gerne melde mig til + madoplevelsen også :-D Får lige gaflet SC2 online, og så kører vi på i hård træning. Mange år siden jeg har spillet RTS - SC 1 + Total Annihilation var et hit dengang :-D (Der er en mikroskopisk chance for afbud, da jeg har en deadline den 14. om aftenen - men der burde ikke være ko på isen med mindre noget ramler totalt) /T Uuuuh... Total Annihilation var bare et fedt spil tilbage i de dage :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2010 Uuuuh... Total Annihilation var bare et fedt spil tilbage i de dage :) Supreme Commander hedder TAs afløser, man skal dog spille 1'eren... 2'eren er for arcade agtig Var også selv stor TA fan :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Er der blevet fyldt op til arrangementet? Ellers kunen jeg være interesseret, hvis i altså spiller spil som er Mac kompatible :-D /T Jeg køre også MAC. og det vikert perfekt sidst. :-) og husk der måske kunne blive en lille mulighed for lidt COD 4 igen.. eller det håber jeg i al fald. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Supreme Commander hedder TAs afløser, man skal dog spille 1'eren... 2'eren er for arcade agtig Var også selv stor TA fan :) Det må jeg lige lure på så :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Hehehe - min hjernes formåen - specielt i multiplayer imod 12-årige ADHD drenge - er stærkt nedsat siden dengang. I stigende takt med de grå hår - så disse dage er jeg selv mest på turn-based, så man kan nå at tænke sig om - HAHHAA. Lad se! Har en lille samling Steam spil ala Team Fortress 2, Left 4 Dead 2 som er kæmpe griner at spille. Så jeg er frisk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Hehehe - min hjernes formåen - specielt i multiplayer imod 12-årige ADHD drenge - er stærkt nedsat siden dengang. I stigende takt med de grå hår - så disse dage er jeg selv mest på turn-based, så man kan nå at tænke sig om - HAHHAA. Lad se! Har en lille samling Steam spil ala Team Fortress 2, Left 4 Dead 2 som er kæmpe griner at spille. Så jeg er frisk. Jeg er helt klart med på lidt Left 4 Dead 2. Superfedt at spille 4 mand sammen i co-op. Apropos co-op, så fandt jeg lige Serious Sam i gemmerne, hvis nogen kan huske det...? Det lod sig endda installere under Windows7 uden problemer. Skidesjovt i co-op multiplayer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 28, 2010 Jeg er helt klart med på lidt Left 4 Dead 2. Superfedt at spille 4 mand sammen i co-op. Apropos co-op, så fandt jeg lige Serious Sam i gemmerne, hvis nogen kan huske det...? Det lod sig endda installere under Windows7 uden problemer. Skidesjovt i co-op multiplayer. Husk også Carmageddon :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites