big daddy 10 Anmeld indhold Skrevet December 14, 2010 jeg ringer meget til thailand og danmark her fra sverige ... hvad skal jeg købe her i sverige og bruger kun taletidskort vil ikke have et fast nummer... eller lave et abonomang hos et mobil selskab.. håber der er nogle der har nogle gode råd.. bruger alt for mange penge på taletid her i sverige ca 1500- 2000 sek om månde.. ved godt det er dyrt at ringe udlands men vis man kan spare lidt ved at skift så det jo værd at tage med..... jeg bruger lyca mobile taletids kort her fra sverige.. prisen til thailand er 0,69 sek øre minutte.. prisen til danmark er 2,59 sek minutte.. når jeg er på job i danmark så ringer jeg fra lebara taletids kort der er prisen 00,09 øre til både thailand og hjem til sverige.. meget billigt.. har også lige købt lyca mobile taletids kort i danmark der koster det 00,06 øre at ringe til thailand og sverige..så det vil jeg til at også til bruge i danmark i stedet for lebara... håber der er nogle der kan hjælpe... på forhånd tak for jeres altid gode råd og svar... glædelig jul og godt nytår til alle....... mvh martin:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skipperarm 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2010 Hey, I Danmark kan du ringe med colourmobile.dk for 1 øre til Thailand (mobil/fast) 19 øre/6 øre Sverige (mobil/fast) i Sverige ved jeg ikke hvad der er billigt at ringe med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites