Chr Nielsen 10 Anmeld indhold Skrevet December 13, 2010 hejsa, først vil jeg forklare lidt om min situation, jeg bor pt. sammen med en kæreste i en lejlighed.(dk) er lige startet på en byggeplads i københavn, hvilket næsten tvinger mig til at købe en bil.. da mit forhold til kæresten ikke er så prangende længere har jeg besluttet mig for at flytte, hurtigst muligt. har længe gået med tanken om at forcere sundet. så derfor er min plan at finde en lejlighed i malmø eller deromkring, inden jeg køber en bil i sverige. men lejligheder hænger ikke lige på træerne, så jeg tænkte om der var en måde at blive folkbokført, hvis man indlogere sig på et vandrehjem el.lign. eller en anden form for akut flyttemulighed til sverige,måske bokføres på en postboks? jeg håber det er til at hitte rede i min forklaring, ellers skal jeg gerne være beredt med flere svar.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Der er masser af hyresrätter ude i Annestad.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 http://www.jakri.se/ledigalagenheter.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Der er masser af hyresrätter ude i Annestad.... Masser og masser.. Medmindre man vil bo klods op og ned med en bygning foran terassen - så der er totalt mørkt i lejligheden.. Eller man vil bo ved alle perlerne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Bevares....det kunne man vel overleve i et stykke tid....indtil man fadt noget andet.... Masser og masser.. Medmindre man vil bo klods op og ned med en bygning foran terassen - så der er totalt mørkt i lejligheden.. Eller man vil bo ved alle perlerne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ufolu 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Der er masser af hyresrätter ude i Annestad.... Hehe...Hvor? Har set at nogle danskere tilbyder 12.000 sek. om mdr. på blocket for en hyresrätt ude i Annestad...det kan det ikke få... http://www.jakri.se/ledigalagenheter.php Også meget svært..Har snakket med dem i telefon og "damen" sagde til mig at det er så attraktivt at bo i Jakriborg...og de har så mange der vil flytte dertil.. jeg skulle bare prøve at sende så mange ansøgninger så muligt til dem via deres hjemmeside og måske det kunne lykkes for mig en dag at blive inviteret til deres visining...hehe... Det har jeg opgivet efter jeg har læst alt om Jakriborg her på sunddebaten :-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Ja, så er blocket.se nok din bedste ven. Du kan jo selv sætte en annonce på, hvor du skriver, du søger efter et sted at bo. Det koster ca. 100 kr. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Eller man vil bo ved alle perlerne.. Ja der er sindssygt mange indvandrede danskere derude, og hvem fa´en gider bo ved siden af dem (de lugter af intolerance!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Fra ca. nytår har vi en tom lejlighed i Oxie.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Ja der er sindssygt mange indvandrede danskere derude' date=' og hvem fa´en gider bo ved siden af dem (de lugter af intolerance!) [/quote'] Der er simpelthen mange danskere? Der VAR mange danskere... Hvorfor har folk herinde sådan en skidt holdning til det sted? Man skal bare lade være med at bo, der hvor der er blokke klods op og ned af hinanden og hvor perkerne er.. ikke danskerne... Det er perfekt område for alt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Aaah.. Perfekt for ALT er måske lige at overdrive en smule altså... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Aaah.. Perfekt for ALT er måske lige at overdrive en smule altså... ;) It's all in the eye of the beholder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Oh true... ;) men altså alt er alligevel en hel del hvis man tænker over det.. *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 ...men lejligheder hænger ikke lige på træerne... Det har du ret i... lejlighederne er til salg på blandt andet hemnet.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites