Kristian 10 Anmeld indhold Skrevet December 13, 2010 Hej. Jeg flytter snart til Malmø, Sverige, og skal bruge ovenstående forsikringer inden længe. I første omgang er det indboforsikringen som er vigtigst. Så jeg vil hører efter hvilke selskaber, der efter jeres mening er de bedste, og billigste, evt. for studerende? Evt. om der er fordele i at have et dansk forsikringsselskab i malmø, og om det overhovede er muligt. Jeg ved at Gf-forsikring ikke yder service uden for landets grænse (-rejseforsikring). Venlig Hilsen¨ -Kristian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Kig hos http://www.modernaforsakringar.se/ - evt få dem igennem Nordea. Så kan du få noget som hedder Young Living som er indbo, ulykke og rejseforsikring mm.. - der er mange penge at spare. Giver ca 1000 sek om året for det hele - og det er med en særlig uheldforsikring som dækker hvis du feks. smadrer din bærbare ved et uheld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Tjek www.insplanet.se De fleste svenske indboforsikringer indeholder også en global rejseforsikring til 45 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Ulykke og livsforsikring kan du i hvert fald sagtens have derhjemme.. Det kan du bare ikke med indbo.. Jeg kender desværre ikke til andet end Atava - men de er lige præcis lukket ned :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2010 Hvis du er medlem i Hyresgästföreningen, kan du også få en særlig indboforsikring hos dem med rabat. Selv giver jeg 70 SEK om måneden inkl. ulykkesforsikring, rejseforsikring og all-risk forsikring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites